Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

A+A 2015 – Międzynarodowe Targi BHP w Düsseldorfie

A+A 2015 – Międzynarodowe Targi BHP w Düsseldorfie

Jak zorganizować skuteczny ratunek w sytuacjach ekstremalnych? Partner kooperujący Międzynarodowych Targów BHP w Dusseldorfie, Federalna Agencja Pomocy Technicznej (THW) pokaże podczas wystawy specjalnej „Niezawodny ratunek z głębin i wysokości“. To już 30 edycja światowej imprezy nr 1 w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Specjalistyczne targi i kongres A+A już w październiku 2015 r.

W ramach A+A 2015, wiodących międzynarodowych targów bezpieczeństwa i higieny pracy (specjalistyczne targi + kongres / 27. – 30. października) odbędzie się wystawa specjalna „Niezawodny ratunek z głębin i wysokości”. Partnerem kooperującym jest Bundesanstalt Technisches Hilfswerk (THW) (Federalna Agencja Pomocy Technicznej). „W basenie do nurkowania i na ściance wspinaczkowej zaprezentowane zostaną praktyczne sposoby ratowania z ekstremalnych sytuacji osób, które uległy wypadkom – zarówno pod jak i nad wodą” – tak w skrócie Birgit Horn, Dyrektor Projektu A+A 2015 w Messe Düsseldorf, opisuje to, co goście targowi będą mogli na żywo zobaczyć każdego targowego dnia w hali nr 6. Merytorycznie wystawa koncentrować się będzie na bezpiecznej i higienicznej pracy ratowników oraz na środkach ochrony indywidualnej (np. zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości).

Co będzie się działo na targach?

W ramach trzech zakresów tematycznych A+A,

  1. ochrona osobista,
  2. bezpieczeństwo zakładowe i
  3. higiena pracy / Corporate Health,

pod hasłem „A+A Live” stałym elementem wystawy będą prezentacje w wydzielonych strefach. Celem jest spopularyzowanie „Best Practices” (”Najlepszych praktyk”) z użyciem innowacyjnych produktów i procesów.

Obok nowej wystawy specjalnej „Niezawodny ratunek z głębin i wysokości”, znajdą się również parki tematyczne:

„Zakładowa straż pożarna i zarządzanie dużymi awariami przemysłowymi” Niemieckiego Stowarzyszenia Straży Pożarnych WFVD (również w segmencie bezpieczeństwa zakładowego w hali 6),

„Park innowacji Safety & Security” (w hali 7a),

„Corporate Health & Workplace Design“ (w hali 10). Odbywać się będą również pokazy mody odzieży ochronnej i roboczej „A+A Fashion Show“ (w hali 11).

Kto powinny zainteresować targi A+A?

Podstawową grupą docelową A+A są eksperci bezpieczeństwa i higieny pracy, specjalistyczni handlowcy, kadrowcy, zaopatrzeniowcy, lekarze zakładowi, właściciele małych zakładów, także rady pracownicze oraz funkcjonariusze straży pożarnej, agencji pomocy technicznej i policji.

A+A wystartowały w roku 1954 jako impreza „Arbeitsschutz + Arbeitsmedizin” A+A („Bezpieczeństwo + Medycyna Pracy”) i stały się międzynarodowo wiodącym punktem spotkań specjalistów bhp. Odbywają się co dwa lata. W tym roku na podstawie aktualnego stanu zgłoszeń można przyjąć, że w A+A 2015 weźmie udział 1.800 wystawców w tym 29 firm z Polski.