Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Czyściwa wielokrotnego użytku – korzyści z outsourcingu

Czyściwa wielokrotnego użytku – korzyści z outsourcingu

Prowadzisz zakład lub warsztat, bądź w swojej firmie wykorzystujesz smary czy inne ciecze niebezpieczne. Poznaj rozwiązanie, które pozwoli Ci zaoszczędzić koszty, czas i nakłady pracy związane z usuwaniem odpadów. Czyściwa wielokrotnego użytku w systemie pełnej obsługi firmy MEWA to optymalne rozwiązanie – klient otrzymuje czyściwa w ramach systemu pełnej obsługi. Sprawdź,dlaczegooutsourcing się opłaca.

System pełnej obsługi firmy MEWA polega na tym, iż do klienta dostarczane są czyste czyściwa i jednocześnie w ustalonych w umowie odstępach czasowych odbierane są czyściwa zabrudzone, które są potem prane ekologicznie. Następnie, czyste już czyściwa, wysyłane są ponownie do klienta. Uszkodzone lub zużyte czyściwa wymieniane są na nowe.

Korzyści z outsourcingu

Ważną rzeczą jest również fakt, że zabrudzone czyściwa nie są opadem w rozumieniu ustawy o odpadach. Klient nie musi się więc martwić o związane z tym obowiązki wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska, ponieważ wszystkie dokumenty wymagane przez odpowiednie instytucje ochrony środowiska przygotowuje MEWA. „Korzystając z serwisu firmy MEWA warsztat ma potrójną korzyść. Po pierwsze – otrzymuje trwałe czyściwo wielokrotnego użytku o dobrych właściwościach wchłaniających. Po drugie – to my w ramach dostarczanej usługi realizujemy wszelkie obowiązki wynikające z przepisów o zachowaniu wymogów bezpieczeństwa i ochrony środowiska w odniesieniu do czyściwa. A to się już opłaca. I po trzecie – zasada wielokrotnego wykorzystania czyściwa pozwala ograniczyć ilość niebezpiecznych odpadów, bowiem nasze czyściwa mogą być prane i ponownie wykorzystywane aż do 50 razy”, wyjaśnia Piotr Borowczyk, dyrektor zarządzający, MEWA Textil-Service Polska.

Optymalne oszczędności dzięki zarządzaniu tekstyliami w systemie MEWA

Profesjonalna konsultacja, udzielana przez firmę MEWA jeszcze przed pierwsza dostawą, ułatwia klientowi dobór zakresu usługi dostosowany do własnej branży i własnych zastosowań. Na początku klient ma 4 tygodnie, by wypróbować czyściwa i podjąć decyzję o odpowiednim dla siebie spektrum. Następnie przygotowywana jest oferta dobrana do potrzeb danego warsztatu/zakładu i ustalany jest cykl wymiany czyściw, stosownie do zapotrzebowania klienta. W małych warsztatach czyściwa są wymieniane np. raz w ciągu 8-16 tygodni. W większych zakładach nowe czyściwa dostarczane są klientowi co 2-4 tygodnie. Generalnie częstotliwość odbierania czyściw ustalana jest z klientem, zależnie od jego potrzeb.

Zarządzanie tekstyliami oferowane przez MEWA stwarza klientowi możliwość zaoszczędzenia nakładów organizacyjnych w zakresie zamawiania, składowania i całej logistyki, jak też związanych tym kosztów i czasu. Dla użytkownika jest to jeszcze jedna istotna zaleta: całą usługę otrzymuje on od jednego partnera, a tym samym może się spokojnie skoncentrować na swojej produkcji lub świadczonych usługach.

Źródło:

www.mewa-service.pl