Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Dlaczego tekstylne czyściwa są lepsze od ciętych szmat

Dlaczego tekstylne czyściwa są lepsze od ciętych szmat

Regularne czyszczenie maszyn i urządzeń gwarantuje ich prawidłowe funkcjonowanie. Nie zapewniają tego szmaty z używanych tekstyliów, które bardzo często są stosowane do tego celu. Są one nieefektywne, a niektórych przypadkach mogą nawet uszkodzić czyszczoną maszynę. Do czyszczenia należy stosować odpowiednie czyściwa, jak np. tekstylne czyściwa wielokrotnego użytku firmy MEWA. Sprawdź dlaczego tekstylne czyściwa są lepsze od ciętych szmat?

Tekstylne czyściwa mają szereg właściwości, które pozytywnie odróżniają je od zwykłych, używanych szmat:

  • szybko i skutecznie usuwają zanieczyszczenia takie jak oleje, farby, rozpuszczalniki czy tłuszcze,
  • mają dużą zdolność wchłaniana i czyszczenia,
  • są trwałe i skuteczne,
  • bardzo szybko wchłaniają ciecze – nawet dwa i pół raz więcej niż same ważą,
  • są ekologiczne: wielokrotne pranie umożliwia znaczną redukcję niebezpiecznych
  • substancji – każde czyściwo może być prane i ponownie wykorzystywane nawet do 50 razy.

Specjalna przędza gwarantuje odpowiednią jakość

Czyściwa wielokrotnego użytku firmy MEWA tkane są ze specjalnej przędzy. Dzięki temu są one nadzwyczaj chłonne i w dużym stopniu pozbawione kłaczków. Jakość czyściw produkowanych przez firmę MEWA, badana jest w ramach testów wykonywanych w firmowym laboratorium.

Zwykłe, cięte szmatki z używanych tekstyliów szybko się brudzą i nadają się tylko do jednorazowego zastosowania, a potem trzeba je wyrzucić. To oczywiście nie pozostaje bez wpływu na dodatkowe koszty i obciąża środowisko naturalne.

Korzystanie z czyściw wielokrotnego użytku daje użytkownikowi wiele korzyści. Wysokiej jakości czyściwa, które mogą być wykorzystywane wiele razy, oferowane są przez firmę MEWA w ramach tzw. usługi pełnego serwisu. Oznacza to, iż firma najpierw dostarcza do klienta czyste czyściwa, odbiera je, kiedy się zabrudzą, pierze i ponownie udostępnia klientowi czyste już czyściwa. MEWA przejmuje od klienta także obowiązki, wynikające z przepisów bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska, które dotyczą czyściw. Użytkownik oszczędza czas i nakłady związane z zamawianiem, składowaniem oraz logistyką. Tym samym może się całkowicie skoncentrować na swojej zasadniczej działalności.