Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Dzieci poznają zasad domowego bhp dzięki SKANSKA

Dzieci poznają zasad domowego bhp dzięki SKANSKA

Rusza akcja społeczno-edukacyjnej w szkołach, której celem jest nauczyć dzieci zasad bezpieczeństwa w domu. Premierowe spektakle pod hasłem „Bezpieczni w domu i mieszkaniu” odbędą się już dziś, 18 maja w wybranych szkołach podstawowych w Warszawie. Tylko pierwszego dnia weźmie w nich udział blisko 900 dzieci. Inicjatorem akcji jest firma Skanska.

Celem spotkań organizowanych przez Skanska jest zapoznanie dzieci z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa w domu. Oglądając perypetie Pani Jadwigi Nieład-Niedbały oraz jej sąsiada, Pana Tomasza Miarki, dzieci dowiedzą się jakie są możliwe źródła wypadków w domu i jak im zapobiegać, dlaczego mokra podłoga w łazience może być niebezpieczna, po co wietrzyć mieszkanie, dlaczego napoje powinniśmy pić tylko ze szklanki i co robić, kiedy ktoś obcy puka do drzwi. Aktorzy pokażą również jak udzielać pierwszej pomocy i jak wezwać pogotowie czy straż pożarną.

- Od ośmiu lat Skanska prowadzi kampanię edukacyjną „Bezpieczni w pobliżu budowy” Bajkowi bohaterowie – Tomcio Brygadzista i Zebra Drogowa uczą dzieci, jak bezpiecznie przejść przez ulicę, dlaczego warto nosić odblaski i dlaczego nie należy wchodzić na plac budowy. Przeszkoliliśmy już 111 tys. dzieci z 380 szkół, znajdujących się w pobliżu inwestycji Skanska. W tym roku naszą kampanię poszerzamy o tematykę bezpieczeństwa dzieci w mieszkaniu. Dom to miejsce, w którym wszyscy powinniśmy czuć się komfortowo, a przede wszystkim bezpiecznie. Warto znać podstawowe zasady domowego BHP i uczyć ich już najmłodszych – mówi Michał Witkowski, dyrektor sprzedaży Skanska Residential Development Poland, firmy organizującej akcję „Bezpieczni w domu i mieszkaniu”.

Jako pierwsze w akcji wezmą udział szkoły zlokalizowane na Bielanach i na Pradze-Południe w Warszawie.

Słowa kluczowe:
BHPbhp na budowie