Poleć znajomemu

Inspekcja sanitarna musi sprawdzić zakres obowiązków pracowników zanim wyda nakaz pracodawcy

Inspekcja sanitarna musi sprawdzić zakres obowiązków pracowników zanim wyda nakaz pracodawcy

Organy inspekcji sanitarnej mają obowiązek ustalić, gdzie i w jakim zakresie (rozmiarze) pracownicy magazynu materiałów gotowych wykonują swoje obowiązki służbowe, a następnie, czy w miejscu wykonywania pracy są obiekty higienicznosanitarne, np. toalety. Jeżeli pracownicy wykonują swoją pracę w różnych pomieszczeniach organ inspekcji sanitarnej miał obowiązek to sprawdzić, jak też zapoznać się z zakresem czynności służbowych tych pracowników, a nie ograniczyć się jedynie do wydania decyzji nakazującej pracodawcy przystosowanie miejsc pracy do wymogów dotyczących przepisów higienicznosanitarnych - orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • 3000 porad na portalu
  • 3500 udzielonych indywidualnych odpowiedzi na pytania
  • 72h na otrzymanie indywidualnej odpowiedzi eksperta
  • 6 lat na rynku polskim od 2009 roku
  • 30 zweryfikowanych ekspertów i praktyków z różnych dziedzin

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.