Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Jak chronić przed słońcem pracowników wykonujących pracę na zewnątrz

Pracownikami, którzy najczęściej wykonują pracę pod gołym niebem są rolnicy oraz pracownicy branży budowlanej. W przypadku takiej pogody, jaką mamy ostatnio w Polsce, szczególną uwagę należy zwrócić na ich ochronę przed silnym nasłonecznieniem, czyli negatywnym wpływem promieniowania UV.

Pierwszą podstawową rzeczą jest zaopatrzenie pracowników w nakrycie głowy, gdy wykonują swoją pracę w miejscach, w których promienie słoneczne działają bezpośrednio na nich.

Wiadomo, że nie zawsze da się to zrobić, ale jeśli to możliwe to należy zadbać, aby odzież robocza pracowników, którzy muszą z niej korzystać, była przewiewna i lekka.

A co ze specjalistyczną odzieżą ochronną?

Gdy na stanowisku pracy (na zewnątrz pomieszczeń, przy wysokich temperaturach powietrza) zachodzi konieczności stosowania specjalistycznej odzieży ochronnej, zabezpieczającej pracownika przed czynnikami szkodliwymi (np. biologicznymi), trzeba, jak dowodzą badania prowadzone w Centralnym Instytucie Ochrony Pracy, skracać czas pracy w takiej odzieży.

Markizy, daszki i prysznice

W miejscach i na stanowiskach pracy nasłonecznionych można również ustawiać namioty ewentualnie montować markizy lub daszki chroniące pracownika przed promieniami słonecznymi. Przykładem takiego rozwiązania może być rozbicie namiotu ogrodowego nad wykopem, w którym pracują robotnicy. Namiot taki, będzie rzucał cień na pracujących i chronił ich przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

Dobre praktyki wskazują także, aby zapewniać możliwość obmycia całego ciała po wykonaniu prac fizycznych wszystkim grupom pracowników, nie tylko tym wskazanym przez przepisy. Należy zauważyć, iż pracodawcy coraz częściej zapewniają tę możliwość swoim pracownikom.