Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Jak powstają trwałe i wydajne czyściwa?

Jak powstają trwałe i wydajne czyściwa?

Oleje, smary, rozpuszczalniki – w warsztatach i zakładach produkcyjnych zawsze powstaje wiele zabrudzeń. Jak je najlepiej usuwać? Usługodawcy z branży tekstylnej oferują w takim przypadku efektywne rozwiązanie w postaci czyściw wielokrotnego użytku oferowanych w systemie pełnej obsługi. By zapewnić odpowiednią jakość czyściw, firma MEWA poddaje je wszechstronnym testom w zakładowym laboratorium.

Każdy, kto chce utrzymać swój zakład w czystości, prędzej czy później zada sobie pytanie, jakie czyściwo powinien wybrać w tym celu. Tekstylne czy papierowe? Jednorazowe czy wielokrotnego użytku? Jakie czyściwa są najlepszej jakości? A wymagania są tutaj wysokie: czyściwa powinny być bardzo chłonne, odporne na rozerwanie i wytrzymałe. A co zrobić z brudnymi czyściwami? Czyściwa zanieczyszczone olejami muszą być usuwane w sposób ekologiczny, a to rodzi logistyczne wyzwania dla właściciela zakładu.

Optymalnym rozwiązaniem jest serwis czyściw: usługodawca udostępnia czyste czyściwa wielokrotnego użytku, odbiera je po zabrudzeniu, pierze je w sposób ekologiczny i ponownie dostarcza użytkownikowi świeżo wyprane czyściwa. Użytkownik ma zatem zawsze pod ręką czyste czyściwa, a kwestie formalne oraz te związane z usuwaniem, składowaniem i logistyką, regulowane są w sposób profesjonalny przez usługodawcę. Ale na ile dobra jest jakość takich czyściw? Czy nadają się one do codziennego, efektywnego usuwania poważnych zabrudzeń?

Ponad 30 rodzajów testów przędzy i czyściw

„Zanim przekażemy nasze czyściwa klientom, muszą one przejść test na wytrzymałość“, mówi Laura Husemann, laborantka badająca tekstylia w firmie MEWA. Firma od 1995 posiada własne laboratorium badawcze. To właśnie tutaj testowana jest zarówno przędza, jak i wykonane z niej gotowe czyściwo. „Prowadzimy nasze badania przede wszystkim w oparciu o wytyczne zawarte w normie DIN 61 651 dotyczącej czyściw do maszyn. Poza tym czyściwo MEWA poddawane jest ponad 30 innym testom, w których badana jest zarówno przędza, jaki i samo czyściwo. Tak obszerne badania produktu to rzecz unikatowa na rynku czyściw.“

Najpierw sprawdzana jest delikatność, trwałość i równomierność budowy przędzy. Dopiero, gdy wszystkie próbki przejdą testy z wynikiem pozytywnym, szpule z przędzą można umieścić w maszynie i rozpocząć proces tkania. Również gotowe już czyściwo musi przejść wiele testów, zanim trafi do klienta. Czy zgadzają się parametry, takie jak wielkość i ciężar? Jakie właściwości chłonne ma czyściwo? Czy jest odporne na rozerwanie? Proces zużywania się czyściwa badany jest w oparciu o testowanie stopnia ścierania się materiału, gdzie symulowane są ekstremalne warunki, w jakich używane jest czyściwo.

Po każdym procesie prania i suszenia czyściwa ponownie poddawane są wielostopniowej kontroli jakości. Do klienta wracają tylko te czyściwa, których jakość jest bez zarzutu.

Firma MEWA była wielokrotnie wyróżniana za swój system czyściw, charakteryzujący się wysokimi standardami jakościowymi. W 2001 roku otrzymała tytuł „Wiodącej marki w segmencie czyściw wielokrotnego użytku“. W Europie firmie MEWA zaufało 123 000 przedsiębiorstw i zakładów, a czyściw MEWA używa w codziennej pracy 2,6 mln pracowników.