Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Jak prawidłowo urządzić szatnię dla pracowników?

Jak prawidłowo urządzić szatnię dla pracowników?

Zorganizowanie miejsca do przechowywania odzieży pracowników nie jest proste. Czasami nie wystarczy wieszak stojący na ubranie. Niekiedy konieczne jest zorganizowanie szatni, szczególnie gdy pracownicy zobowiązani są do stosowania w czasie pracy odzieży ochronnej lub roboczej. W takich przypadkach rodzą się pytania, jakie wymagania muszą spełniać szatnie na ubrania pracowników? Jakie szafki zapewnić w przypadku używania przez pracownika substancji: żrących, rakotwórczych? Oto kilka wskazówek, które pozwolą Wam w prawidłowy sposób zorganizować szatnie dla pracowników.

Korzyści 

Informacje zawarte w tym artykule pozwolą Wam:

  • Zorganizować odpowiedni rodzaj szatni dla pracowników i oszczędzić niepotrzebnych wydatków
  • Odpowiednio dobrać wyposażenie szatni, aby spełnić niezbędne wymagania i uniknąć problemów w razie kontroli.
  • Ustalić jakie powinny być wymiary szafek w szatniach pracowniczych

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 4 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Uniwersalna baza materiałów szkoleniowych (200 gotowych rozwiązań)
  • Przykłady dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy i porady ekspertów na ten temat

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

   Płatność PayU;
   11.07 zł brutto
   Płatność SMS
   12.30 zł brutto
Halina Góralska

Autor: Halina Góralska

mgr administracji, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, Kierownik Działu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej w Poczcie Polskiej S.A., główny specjalista d/s BHP, wykładowca akademicki przedmiotów zawodowych z zakresu bhp i prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem. Laureat konkursu PIP "Najaktywniejszy Pracownik Służby BHP" w 2013r. Wieloletni pracownik służby bhp w Poczcie Polskiej S.A., gdzie obecnie kieruje zespołem pracowników służby BHP i Ochrony Przeciwpożarowej na terenie województwa pomorskiego. Współuczestniczy w projektowaniu kierunków polityki w zakresie bhp oraz nadzoruje jej realizację przez jednostki organizacyjne Spółki.