Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Jak właściwie wzywać pomoc do poszkodowanego pracownika
Trzecim etapem udzielania pierwszej pomocy, po ocenie sytuacji i zabezpieczeniu miejsca zdarzenia oraz po ocenie stanu poszkodowanego jest wezwanie pomocy. Trzeba jednak pamiętać, że od tej reguły występują wyjątki, w których pomoc wzywamy natychmiast.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:
- ponad 3400 porad ekspertów
- 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
- 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
- możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
- opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.
Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
PayU »11.07 zł brutto SMS »
12.30 zł brutto
Słowa kluczowe:
pierwsza pomocPodobne artykuły
- Wzywać pogotowie do każdego wypadku przy pracy czy nie? – oto jest pytanie.10.12.2018
- Wypadek przy pracy podczas udziału w pogrzebie współpracownika (II UKN 123/98)15.07.1998
- Co zrobić, gdy pracownik poszkodowany w wypadku odmawia podpisania protokołu powypadkowego?03.04.2018
- Zwrot protokołu powypadkowego przez inspektora pracy – czy można się z nim nie zgodzić?06.08.2018
Podobne porady
- Wzywać pogotowie do każdego wypadku przy pracy czy nie? – oto jest pytanie.
- Wypadek przy pracy podczas udziału w pogrzebie współpracownika (II UKN 123/98)
- Co zrobić, gdy pracownik poszkodowany w wypadku odmawia podpisania protokołu powypadkowego?
- Zwrot protokołu powypadkowego przez inspektora pracy – czy można się z nim nie zgodzić?