Jak właściwie zorganizować szatnię dla pracowników

Aneta Mościcka
Aneta Mościcka
28.09.2016AKTUALNE

Jak właściwie zorganizować szatnię dla pracowników

Przepisy nakładają na niektórych pracodawców obowiązek stworzenia w zakładzie pracy szatni. Jednak to, jakiego rodzaju będzie to szatnia i jakie musi spełniać wymogi, zależy między innymi od charakteru pracy, jaką wykonują pracownicy, jak też od jej umiejscowienia w firmie. Zatem jak, gdzie i w jakim przypadku zorganizować szatnię? Oto kilka wskazówek właściwego jej zorganizowania.

Autor: 

Aneta Mościcka
dziennikarz, prawnik,
specjalista w zakresie prawa pracy

Korzyści 

Z tego tekstu dowiesz się

  • Kiedy w zakładzie pracy musi się znaleźć szatnia na odzież pracowników?
  • W jakim miejscu zorganizować szatnię?
  • Jakie są rodzaje szatni i jakie wymogi muszą spełniać?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)

Autor
Aneta Mościcka
Prawnik z odbytą aplikacją sądową, od 2000 roku dziennikarka. Specjalizuje się w prawie: pracy, cywilnym, gospodarczym oraz prawie, związanym z nieruchomościami.