Poleć znajomemu
Jak wykorzystać w firmie dane o kosztach wypadków przy pracy?

Koszty wypadków przy pracy stanowią jeden z podstawowych składników kosztów bhp w firmie. Odpowiednia informacja o wypadkach i ich kosztach jest potrzebna do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem pracy w firmie. Zatem, jak w praktyce wykorzystać dane o kosztach wypadków przy pracy? Jaką wiedzę można uzyskać po obliczeniu kosztów wypadków? Oto kilka wskazówek, które pozwolą Wam obniżyć koszty bhp w firmie.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:
- ponad 3400 porad ekspertów
- 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
- 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
- możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
- opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.
Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.