Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Kabaret Łowcy.B w skeczu o bezpieczeństwie pracy

Jak rozpoznać Chochlika? Jak nie stracić wzroku przy spawaniu? Jakie są alternatywne zastosowania ochronników słuchu? Na te i wiele innych pytań znaleźć można odpowiedź w skeczu „Pamiętajmy o bezpieczeństwie” kabaretu Łowcy.B, przygotowanego na potrzeby kampanii 3M „Chroń Swój Świat”. Program promujący przestrzeganie zasad BHP skierowany jest do górników, hutników i pracowników firm produkcyjnych.

Jak wynika z wyników badań zrealizowanych przez Millward Brown dla 3M w ramach kampanii „Chroń Swój Świat”, aż co 10- ta osoba nie czuje się bezpiecznie w pracy, a tylko 17% zdaje sobie sprawę, że ich bezpieczeństwo zależy od nich samych lub ich koleżanek i kolegów. Dlatego organizator postawił przed kampanią zadanie uświadomienia pracowników, że stosując się do zasad BHP chronią nie tylko siebie, ale również swoich bliskich i współpracowników.

Skala wypadków w pracy jest ogromna. Według Głównego Urzędu Statystycznego w 2013 r. było ich około 90 tys. – mówi Wojciech Kostro, Dyrektor Rynku Grupy Biznesowej Bezpieczeństwo i Grafika w 3M Poland. Dostrzegając niewystarczającą skuteczność dotychczasowych akcji społecznych, postanowiliśmy postawić na niestandardowe rozwiązania, czyli na kampanię emocjonalną i angażującą. Dlatego nawiązaliśmy współpracę m.in. z kabaretem Łowcy.B, którzy przez swój skecz „Pamiętaj o bezpieczeństwie” mówią o tym problemie w sposób przyjemny i prosty.

Przepisy bezpieczeństwa pracy na poziomie deklaratywnym są powszechnie znane (98% respondentów). Dlatego, 3M postanowił sprawdzić jak te przepisy są wcielane w życie. Jak wynika z przeprowadzonych w ramach kampanii badań prawie co 3-cia pracująca osoba zna kogoś, kto powinien używać odpowiedniego sprzętu, a tego nie robi. Najczęściej problem ten widoczny jest w przemyśle (37%) i branży spożywczej (35%). Dlatego przygotowany skecz „Pamiętaj o bezpieczeństwie” w sposób zabawny zwraca uwagę na konieczność wykorzystywania sprzętu ochrony osobistej oraz trafnie punktuje skutki nieprzestrzegania przepisów BHP i lekkomyślnego lub rutynowego postępowania.

Kampania „Chroń Swój Świat”, której partnerem merytorycznym jest Centralny Instytut Ochrony Pracy, podkreśla, że bezpieczeństwo innych zależy od nas. Jak to wygląda w rzeczywistości? Jak pokazują wyniki badań wielu z nas nie dba o swoich bliskich. Jeżeli już to robimy, najczęściej mówimy swojej partnerce lub partnerowi żeby na siebie uważała/uważał – 57%. Zdecydowanie rzadziej przypominamy o noszeniu odpowiedniego sprzętu – hełmu ochronnego (20%), okularów ochronnych (18%), ochronników słuchu (15%) i maski oddechowej (13%).

Skecz „Pamiętaj o bezpieczeństwie” można obejrzeć na stronie internetowej kampanii www.chronswojswiat.pl w zakładce rozrywka (http://chronswojswiat.pl/rozrywka) oraz na płycie DVD Łowców.B pt. „czecia”. Współpraca z kabaretem jest jedną z licznych aktywności, które realizowane są w ramach kampanii. Program zakłada również warsztaty edukacyjne i konkursy z wiedzy o BHP adresowane do pracowników wybranych firm.

Więcej informacji o kampanii na stronie www.chronswojswiat.pl