Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Konsola PlayStation w służbie bhp

Bezpieczeństwo pracowników to niezmienny priorytet Kompanii Piwowarskiej. Dlatego firma postanowiła wzmocnić komunikację kwestii dotyczących bhp w browarach, organizując niebanalną kampanię informacyjną wykorzystującą między innymi… konsolę PlayStation.

„BHP przestrzegam – wypadkom nie ulegam” to kampania informacyjna skierowana do pracowników pionu produkcyjnego Kompanii Piwowarskiej. Akcja odbywa się we wszystkich 3 browarach należących do tego przedsiębiorstwa. Już wstęp do kampanii był nietypowy, bowiem zorganizowano konkurs dla pracowników na samą jej nazwę. W takiej niekonwencjonalnej, nieco zabawnej i lekkiej formie jest też utrzymany kolejny etap.

Waga bhp w naszej firmie jest ogromna. Komunikacja tematów związanych z bezpieczeństwem pracy wymaga nie tylko konsekwencji, ale i inwencji. Po to, by jeszcze mocniej przyciągnąć uwagę pracowników, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tych kilku nieszablonowych działań – mówi Klaudyna Gruszecka, kierownik ds. ochrony środowiska i bhp w Kompanii Piwowarskiej.

Chcesz usłyszeć „kocham cię”? Dbaj o słuch

W tej chwili trwa pierwsza faza kampanii informacyjnej – w ciągu pół roku załoga browarów zapoznała się z 6 ważnymi komunikatami na temat bhp. Dotyczą takich zagadnień jak:

  • oznakowanie pojemników zawierających substancje chemiczne,

  • wypadki na śliskich nawierzchniach czy

  • używanie okularów, butów i rękawic ochronnych oraz stoperów do uszu.

Zagadnienia są komunikowane w sposób przyciągający uwagę i z humorem. Przykładowo, w przypadku używania nieoznakowanych pojemników z substancjami chemicznymi były to plakaty, mailing oraz konkurs na wewnętrznym portalu dla pracowników. Na plakatach widniała cukiernica z podpisem: „Nigdy nie używaj nieoznakowanych pojemników”. Dodatkowo w stołówkach oraz kuchniach pracowniczych pojawiły się dwie jednakowe cukiernice z plakatów, do których nasypano identycznie wyglądające cukier i sól. Do nich dołączona była podkładka z napisem: „W jednej cukiernicy jest cukier, w drugiej sól. Zaryzykujesz?”.

Rękawice nie tylko na ringu

Jednak komunikatem, który pewnie najbardziej zapadł pracownikom w pamięć, był ten związany
z noszeniem rękawic ochronnych. W browarach w Poznaniu, Tychach i Białymstoku rozwieszono plakaty oraz tablice przedstawiające rękawice z podpisem: „Każda poważna dyscyplina wymaga użycia rękawic”. Zachęcały one do udziału w zabawie zorganizowanej w piątkowe popołudnia w pubach firmowych. Pracownicy mogli zagrać na PlayStation w gry sportowe wykorzystujące różnego rodzaju rękawice, a przy okazji podyskutować o potrzebie używania rękawic do rozmaitych czynności związanych z produkcją i rozlewem piwa.

Bezpieczeństwo w pracy, jak i w sporcie czy w domu, jest najważniejsze. A rękawice odgrywają tu ważną rolę. Każdy z pracowników browaru wykonuje inną czynność, nie ma jednego rodzaju rękawic, które chroniłyby pracownika przed wszystkimi zagrożeniami – mówi Krzysztof Węcławski, starszy inspektor ds. bhp.

W Kompanii Piwowarskiej robimy wiele, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom. Eliminujemy i ograniczamy czynniki ryzyka występujące w środowisku pracy. Wprowadzamy nowe środki ochron indywidualnych, co do których staramy się, aby były nie tylko bezpieczne, ale i możliwie wygodne. Jednakże wszystkie te starania na nic się zdadzą, jeżeli nie będziemy dostrzegać faktycznej potrzeby ich stosowania. Dzięki tej kampanii, w prosty i jednocześnie zabawny sposób zwracamy uwagę na korzyści płynące z używania „ochronników” – dodaje Marcin Tomaszewski, kierownik służby bhp w KP.

Kampania „BHP przestrzegam – wypadkom nie ulegam” rozpoczęła się w październiku 2012 roku
i właśnie dobiega końca jej pierwszy etap. Prace nad przygotowaniem kolejnego etapu trwają.

Słowa kluczowe:
BHP