Poleć znajomemu

Książka kontroli – kto i gdzie powinien ją prowadzić

Książka kontroli – kto i gdzie powinien ją prowadzić

Spodziewasz się kontroli PIP? Być może jeszcze takiej kontroli nie doświadczyłeś? Czy wiesz, że obowiązkiem przedsiębiorcy jest prowadzenie książki kontroli. To dokument ilustrujący kolejno przeprowadzane kontrole, którym podlegał przedsiębiorca. Jej treści wskazuje, z jaką częstotliwością przedsiębiorca był kontrolowany, przez kogo i z jakim skutkiem. Poznaj korzyści z prowadzenia tego dokumentu.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.