Poleć znajomemu

Książka kontroli – kto i gdzie powinien ją prowadzić

Książka kontroli – kto i gdzie powinien ją prowadzić

Spodziewasz się kontroli PIP? Być może jeszcze takiej kontroli nie doświadczyłeś? Czy wiesz, że obowiązkiem przedsiębiorcy jest prowadzenie książki kontroli. To dokument ilustrujący kolejno przeprowadzane kontrole, którym podlegał przedsiębiorca. Jej treści wskazuje, z jaką częstotliwością przedsiębiorca był kontrolowany, przez kogo i z jakim skutkiem. Poznaj korzyści z prowadzenia tego dokumentu.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

     
  • 3000 aktualnych porad
  •  
  • 3500 udzielonych odpowiedzi na pytania
  •  
  • 30 profesjonalnych ekspertów
  • bazy aktów prawnych, wzorów dokumentów, instrukcji BHP, list kontrolnych, aktualności i zmian w przepisach

 Kup dostęp do portalu »

 Posiadam już konto - zaloguj się »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.