Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Liczne nieprawidłowości w zakresie bhp w sklepach Praktiker

Liczne nieprawidłowości w zakresie bhp w sklepach Praktiker

Jak poinformował na konferencji prasowej, 27 czerwca 2017 r., Główny Inspektor Pracy kontrole przeprowadzone w sklepach Praktiker wykazały liczne nieprawidłowości w zakresie bhp, chodzi m.in. o brak dostępu do szatni i umywalni, powierzanie obsługi wózków jezdniowych osobom bez uprawnień, Efekt kontroli to wstrzymanie prac z powodu bezpośredniego zagorzenia zdrowia i życia oraz 12 decyzji w zakresie bhp.

Inspektorzy pracy skontrolowali 13 sklepów należących do sieci Praktiker na terenie całego kraju, w których pracę świadczyło ponad 1800 pracowników. W wyniku kontroli ujawnionych zostało szereg nieprawidłowości w zakresie bhp.

W Czeladzi, Częstochowie i Bytomiu nie zapewniono pracownikom dostępu do szatni i umywalni. Obsługę wózków jezdniowych z napędem spalinowym powierzano pracownikom nie posiadającym imiennych zezwoleń do obsługi tych pojazdów.

W wyniku kontroli inspektorzy pracy wydali 12 decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności w zakresie bhp, nakaz wstrzymania prac z powodu bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia oraz 10 decyzji płacowych na kwotę ok. 1,5 mln zł w odniesieniu do 512 pracowników. Skierowali także wniosek do sądu o ukaranie przedstawiciela spółki.

Natomiast jeszcze w trakcie kontroli, tj. 29 maja br., Praktiker wypłacił części ekwiwalentu pieniężnego za pranie odzieży roboczej i zużycie obuwia roboczego oraz wynagrodzeń.

Do chwili obecnej, jak informuje PIP, do inspekcji wpłynęło 280 skarg od pracowników sieci.

Źródło: PIP