Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Mata absorpcyjna to sposób na czystość i bezpieczeństwo podczas pracy

Mata absorpcyjna to sposób na czystość i bezpieczeństwo podczas pracy

W trakcie napraw pojazdów i maszyn często dochodzi do wycieku niebezpiecznych cieczy, które stanowią zagrożenie dla środowiska naturalnego i zanieczyszczają posadzkę oraz stanowisko pracy. Skutecznie chroni przed tym mata absorpcyjna. Jest to doskonałe rozwiązanie zapewniające czystość i bezpieczeństwo dla pracowników oraz środowiska. Dowiedź się więcej, o najlepszych produktach tego rodzaju.

Mata wchłaniająca, ułożona pod naprawianą maszyną, błyskawicznie wchłania skapujące ciecze, takie jak oleje silnikowe i przekładniowe, rozpuszczalniki, smary czy ługi. Są one zasysane z powierzchni maty i bezpiecznie gromadzone w jej rdzeniu wykonanym ze specjalnego włókna. Dzięki temu powierzchnia maty pozostaje zawsze czysta.

Sprawdzony produkt o najwyższej jakości

Mata absorpcyjna MEWA MULTITEX® ma bez wątpienia kilka zalet, dzięki którym idealnie sprawdza się w warsztatach naprawczych i w przemyśle:

  • mały ciężar,

  • niewielkie rozmiary,

  • elastyczne możliwości zastosowania,

  • duża nasiąkliwość,

  • nie jest odpadem.

Ważne

Pomimo niewielkich rozmiarów i małego ciężaru – mata waży tylko 600 gramów – mata jest w stanie wchłonąć do 3 litrów cieczy.

Jest ona przy tym bardzo elastyczna w zastosowaniu. Można zabezpieczyć nią także duże powierzchnie pod i wokół naprawianych maszyn, układając na nich maty jedna obok drugiej, co tworzy jednolitą powierzchnię wchłaniającą. Ta „tekstylna miska olejowa“ mieści się także w ciasnych, trudno dostępnych miejscach i jest zawsze pod ręką.

Ekologicznie i stosownie do potrzeb

Użytkownik może otrzymać matę MULTITEX® w ramach usługi pełnego serwisu. W ustalonych w umowie odstępach czasowych zanieczyszczone maty są odbierane od klienta, prane ekologicznie, a w razie potrzeby wymieniane na nowe, a następnie – już czyste – ponownie dostarczane klientowi.

Mata nie stanowi przy tym odpadu w rozumieniu ustawy o odpadach. Natomiast usługa pełnego serwisu firmy MEWA to optymalnie dostosowany do potrzeb i tani sposób na wyeliminowanie kłopotów z odpadami i nakładami na ich usuwanie, co ostatecznie bez wątpienia wychodzi na dobre także środowisku naturalnemu.

Gwarancja jakości

Firma MEWA zaopatruje firmy w całej Europie, gdzie posiada 42 placówki, oferując odzież zawodową i ochronną, czyściwa tekstylne, maty podłogowe, absorpcyjne maty olejowe, jak również urządzenia do czyszczenia części w ramach pełnej obsługi.

Założona w 1908 roku MEWA, jest dzisiaj czołowym producentem w segmencie tekstyliów przemysłowych. W listopadzie 2013 roku, w ramach Niemieckiej Nagrody za Zrównoważony Rozwój, MEWA wyróżniona została jako jedna z trzech najlepszych niemieckich firm (Top 3) w kategorii „Najbardziej zrównoważony produkt/usługa w Niemczech“. W 2013 roku wydawnictwo Deutsche Standards przyznało firmie tytuł „Lidera Światowego Rynku”, a w 2015 roku firma ponownie została wyróżniona jako „Marka Stulecia“.