Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Nowe modele antypoślizgowego obuwia ochronnego

Nowe modele antypoślizgowego obuwia ochronnego

Firma Honeywell poszerza swoją linię antypoślizgowego obuwia ochronnego Otter Premium Protect. Jest to obuwie dedykowane dla pracowników zatrudnionych w przemyśle naftowym, budowlanym, mechanicznym, sektorze publicznym oraz transporcie produktów elektronicznych i logistyce. Rozszerzenie gamy obejmuje dwa nowe, zaprojektowane specjalnie dla kobiet modele oraz mniejsze rozmiary dotychczasowej kolekcji.

„Zasługą ogromnego sukcesu obuwia Otter Premium Protect firmy Honeywell jest doskonała kombinacja wytrzymałej, odpornej na poślizg podeszwy poliuretanowo-nitrylowej z systemem wkładek Ortholite®, które dostosowują się do kształtu stopy użytkownika, zapewniając komfort i wygodę” – wyjaśnia Dennis Quensel, menedżer produktu w firmie Honeywell Safety Products.

Podeszwa poliuretanowo-nitrylowa jest także odporna na przecięcia, chroni przed działaniem kwasów i olejów oraz temperaturami sięgającymi 300°C (w przypadku krótkiego kontaktu) oraz została wyposażona w samoczyszczący się bieżnik.

Dodatkowy komfort zapewnia zastosowanie amortyzującej wstrząsy, lekkiej podeszwy wewnętrznej oraz podszewki z tkaniny przepuszczającej powietrze, która jest zgodna z normą certyfikacyjną Oeko-Tex® 100.

Gama obuwia Otter Premium Protect została również atestowana jako rozwiązanie zabezpieczające przed wyładowaniami elektrostatycznymi (ESD), co jest szczególnie istotne dla osób pracujących przy produkcji wyrobów elektronicznych. Obuwie zapobiega powstawaniu ładunków elektrostatycznych oraz ich wyładowywaniu. Seria ta obejmuje także produkty zaliczane do klasy bezpieczeństwa S1, S2 i S3.

Więcej informacji na temat produktów firmy Honeywell Safety Products, znajduje się na stronie internetowej http://www.honeywellsafety.com.

Informacje o Honeywell Safety Products

Honeywell Safety Products to światowy producent, wiodących na rynku środków ochrony indywidualnej (ŚOI) oraz dostawca rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa. Honeywell Safety Products, pomaga przedsiębiorstwom budować trwałą kulturę bezpieczeństwa, dzięki której pracownicy samodzielnie mogą podejmować bezpieczniejsze decyzje. Posiadając w portfolio produkty marek światowej klasy: Honeywell, Howard Leight, Miller, North, KCL, Salisbury, Otter i Timberland PRO®, Honeywell Safety Products oferuje pełną gamę wysokiej jakości środków ochrony osobistej, od stóp do głów: odzież ochronną, środki ochrony słuchu, wzroku, twarzy, rąk, stóp, ochrony spawalnicze, ochronę dróg oddechowych, ochronę przed upadkiem z wysokości oraz produkty zabezpieczające sprzęt przed nieplanowanym uruchomieniem i oznaczenia.

Kate Siwek
Technical Publicity Ltd dla Honeywell Safety Products