Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

O bezpieczeństwie pracy w polskim górnictwie

O bezpieczeństwie pracy w polskim górnictwie

W zeszłym tygodniu w Wyższym Urzędzie Górniczym odbyło się 40. posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Pracy w Górnictwie. Wśród tematów spotkania znalazła się również kwestia stanu bezpieczeństwa w polskim górnictwie w 2016 r. oraz w pierwszej połowie roku bieżącego. Omówiony został również temat nieprawidłowości stwierdzonych w zakresie realizacji szkoleń załóg górniczych.

20 czerwca br. członkowie Komisji Bezpieczeństwa Pracy w Górnictwie, reprezentujący przedsiębiorstwa górnicze, omówili podejmowane w spółkach górniczych działania zmierzające do ograniczenia udziału czynnika ludzkiego w powstawaniu zdarzeń wypadkowych.. 

Natomiast, przedstawiciele KGHM Polska Miedź S.A. zaprezentowali systemowe rozwiązania w odniesieniu do prognozowania i zwalczania stanu zagrożenia tąpaniami w swoich zakładach.

Poruszono również kwestię wdrożonych działań, zapewniających skuteczną realizację wniosków Komisji powoływanych przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego dla zbadania przyczyn i okoliczności katastrof w zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, mających na celu eliminację powielania błędów i nieprawidłowości formułowanych po tych zdarzeniach.

Obrady zakończono uchwałą, przedłożoną Prezesowi WUG, w której Komisja między innymi zobligowała przedsiębiorców do przeprowadzania szkoleń w zakładach górniczych w zakresie wchodzących w życie z dniem 1 lipca br. nowych rozporządzeń, wydanych na podstawie ustawy Prawo geologiczne i górnicze, podniesienia merytorycznej jakości szkoleń załóg górniczych, a także podtrzymania działań, ukierunkowanych na wykluczenie powtarzania nieprawidłowych zachowań, wskazywanych jako przyczyny zaistniałych katastrof górniczych.

Komisja Bezpieczeństwa Pracy w Górnictwie jest organem opiniodawczo-doradczym Prezesa WUG. Do jej zadań należy przygotowywanie i przedkładanie Prezesowi WUG opinii dotyczących stanu bezpieczeństwa pracy w górnictwie.