Poleć znajomemu

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników uciążliwych czy szkodliwych dla życia i zdrowia. Jednak takie twierdzenie będzie zasadne tylko wówczas, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane będą zgodnie z wymaganiami bhp i zasadami ergonomii. Czy tak jest, w Twojej firmie, możesz upewnić się dokonując oceny warunków pracy. Oto kilka wskazówek ułatwiających to zadanie.

Korzyści 

Ten artykuł pomoże Ci:

  • ocenić warunki pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych w Twojej firmie,
  • we właściwej, zgodnej z przepisami bhp i zasadami ergonomii organizacji stanowisk pracy biurowej,
  • w przygotowaniu się do przeprowadzania oceny ryzyka na stanowiskach pracy biurowej

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

     
  • 3000 aktualnych porad
  •  
  • 3500 udzielonych odpowiedzi na pytania
  •  
  • 30 profesjonalnych ekspertów
  • bazy aktów prawnych, wzorów dokumentów, instrukcji BHP, list kontrolnych, aktualności i zmian w przepisach

 Kup dostęp do portalu »

 Posiadam już konto - zaloguj się »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.