Poleć znajomemu

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników uciążliwych czy szkodliwych dla życia i zdrowia. Jednak takie twierdzenie będzie zasadne tylko wówczas, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane będą zgodnie z wymaganiami bhp i zasadami ergonomii. Czy tak jest, w Twojej firmie, możesz upewnić się dokonując oceny warunków pracy. Oto kilka wskazówek ułatwiających to zadanie.

Korzyści 

Ten artykuł pomoże Ci:

  • ocenić warunki pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych w Twojej firmie,
  • we właściwej, zgodnej z przepisami bhp i zasadami ergonomii organizacji stanowisk pracy biurowej,
  • w przygotowaniu się do przeprowadzania oceny ryzyka na stanowiskach pracy biurowej

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.