Poleć znajomemu

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa pracą (nie-) lekką – sprawdź to i oceń warunki pracy biurowej

Praca biurowa postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników uciążliwych czy szkodliwych dla życia i zdrowia. Jednak takie twierdzenie będzie zasadne tylko wówczas, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane będą zgodnie z wymaganiami bhp i zasadami ergonomii. Czy tak jest, w Twojej firmie, możesz upewnić się dokonując oceny warunków pracy. Oto kilka wskazówek ułatwiających to zadanie.

Korzyści 

Ten artykuł pomoże Ci:

  • ocenić warunki pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych w Twojej firmie,
  • we właściwej, zgodnej z przepisami bhp i zasadami ergonomii organizacji stanowisk pracy biurowej,
  • w przygotowaniu się do przeprowadzania oceny ryzyka na stanowiskach pracy biurowej

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • 3000 porad na portalu
  • 3500 udzielonych indywidualnych odpowiedzi na pytania
  • 72h na otrzymanie indywidualnej odpowiedzi eksperta
  • 6 lat na rynku polskim od 2009 roku
  • 30 zweryfikowanych ekspertów i praktyków z różnych dziedzin

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.