Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Sprawdź, co musisz wiedzieć, aby w prawidłowy sposób dokonać przydziału środków higieny osobistej.

Sprawdź, co musisz wiedzieć, aby w prawidłowy sposób dokonać przydziału środków higieny osobistej.

Jednym z obowiązków pracodawcy jest dostarczenie pracownikom niezbędnych środków higieny osobistej. Jednak jego realizacja nie jest taka prosta, jakby się wydawało. Kluczową kwestią może okazać się zidentyfikowanie grup pracowników w aspekcie poziom zbrudzenia. Jak zatem przyznawać takie środki? Co brać pod uwagę? Sprawdź, jak w prawidłowy sposób wywiązać się z tej powinności i uniknąć kary ze strony PIP czy PIS. 

Korzyści 

Informacje zawarte w tym tekście pozwolą Ci:

  • prawidłowo zrealizować obowiązek zapewnienia pracownikom środków higieny osobistej.
  • bez problemu określić grupę do jakiej należą pracownicy Twojej firmy pod względem poziomu zabrudzenia, co pomoże w ustaleniu zapotrzebowania na środki higieny osobistej.  
  • zmniejszyć zapotrzebowanie na środki higieny osobistej, a tym samym zmniejszyć koszty w tym zakresie.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

PayU »
11.07 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto