Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Starsze modele detektorów gazu a nowoczesna technologia

Starsze modele detektorów gazu a nowoczesna technologia

W Twojej firmie wykorzystywane są nadal starsze modele detektorów gazu Optima od Honeywell a chciałbyś aby ich użytkowanie pozwoliło na spraną pracę z wykorzystaniem nowych osiągnięć techniki|? Firma Honeywell ma dla Ciebie gotowe rozwiązanie. Nowe urządzenie Optima Excel Local Display modernizujące funkcjonalność detektorów gazu stosowanych w sektorze naftowo-gazowym, petrochemicznym oraz energetycznym.

Firma Honeywell wprowadziła na rynek nowe urządzenie wyposażone w technologię Bluetooth, umożliwiające połączenie stałych detektorów gazu stosowanych w sektorze naftowo-gazowym, petrochemicznym oraz energetycznym, pozwalające pracownikom na wykorzystywanie smartfona do przeprowadzania kluczowych konserwacji oraz ułatwiające uniknięcie kosztownych przestojów w środowiskach potencjalnie wybuchowych.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom możliwe jest bezprzewodowe wykonywanie kluczowych prac konserwacyjnych w środowisku wysokiego ryzyka szybciej, taniej oraz przy obniżonym czasie przestoju

Nowa skrzynka połączeniowa OELD (Optima Excel Local Display) łączy się z Searchpoint Optima Plus – detektorem gazu od ponad 20 lat będącym podstawowym urządzeniem zapewniającym bezpieczeństwo na platformach wiertniczych oraz eksploatowanym w ponad 250.000 punktów detekcyjnych w sektorze naftowo-gazowym. Ponadto urządzenie OELD wkrótce będzie dostępne jako akcesorium dla firmowego flagowego detektora podczerwieni z otwartym torem - Searchline Excel. Dzięki zintegrowanemu wyświetlaczowi pracownicy mogą odczytywać informacje o poziomie gazów bezpośrednio z ekranu lub bezprzewodowo w odległości do 10 metrów na swoim bezpiecznym smartfonie.

Ważne

Pracownicy mogą bezprzewodowo realizować szerokie spektrum prac na detektorze, włącznie z jego kalibrowaniem, konfigurowaniem punktów alarmowych, określaniem gazów docelowych, jak i weryfikowaniem poziomów stężeń poszczególnych gazów czy działania czujnika.

Firma Honeywell zaangażowała powszechnie stosowaną technologię smartfonów do przeprowadzania kluczowych prac konserwacyjnych w sektorze energetycznym, które obecnie można przeprowadzać szybciej, łatwiej oraz oszczędniej niż kiedykolwiek dotąd” – twierdzi Carl Rizberger pełniący funkcję dyrektora marketingu ds. stałych detektorów gazu w Honeywell Industrial Safety - globalnym liderze w zakresie technologii detekcji gazu. “A co najlepsze, w związku z tym, że prace konserwacyjne nie wymagają ingerencji w urządzenie, operatorzy nie muszą wnioskować o zezwolenie na przeprowadzanie prac pożarowo niebezpiecznych, które wiąże się ze skutkującym drogimi przestojami tymczasowym wyłączeniem obszaru z eksploatacji. Dzięki połączeniu bezprzewodowemu nie ma już potrzeby, by pracownik chodził ciągle do pomieszczenia sterowni, otwierał detektor w celu wykonania prac, wspinał się po drabinach czy czołgał w przewodach, by dostać się do trudno dostępnych punktów montażowych.” – dodaje Carl Rizberger

Optima Excel Local Display wyposażona jest w ekran LCD prezentujący dane dot. gazów, który w czasie rzeczywistym czytelnie przedstawia informacje o stanie detektora, uzupełniając standardowy mostek komunikacyjny Optima lub Excel z pomieszczeniem sterowni. Ponadto, wyświetlacz wyposażono w jasne, dobrze widoczne z dystansu, wskaźniki świetlne ułożone podobnie, jak w światłach ulicznych, gdzie: zielony oznacza normalne działanie; żółty stan błędu; a czerwony - alarm.

Dostępny w obudowie z aluminium lub stali nierdzewnej, wyświetlacz zatwierdzono i sklasyfikowano do zastosowania w szerokim spektrum niebezpiecznych środowisk charakterystycznych, między innymi, dla branży naftowo-gazowej, petrochemicznej, w sektorze produkcji energii, przemyśle ciężkim czy przy druku litograficznym.