Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Szczęście w zasięgu biurka

Szczęście w zasięgu biurka

Polacy spędzają niemal 2 tys. godzin rocznie w pracy. Dlatego to, jak się w niej czują jest niezwykle ważne. Zgrany zespół, satysfakcjonujące bezpieczne warunki pracy, ale też aranżacja biura. To elementy, które determinującą nasze samopoczucie. Zobacz jakie rozwiązania w zakresie właściwej aranżacji przestrzeni proponują specjaliści. Wykorzystaj ich doświadczenie i stwórz przyjazne biuro.

To, w jaki sposób biuro jest zaprojektowane, ma znaczący wpływ na jakość realizowanych zadań.Dowód? Drobiazgi takie jak odbicie światła w szybie bądź monitorze, potrafią skutecznie utrudnić wykonywaną pracę. Podobnie źle zaplanowana akustyka.Aranżacja przestrzeni umożliwiająca nieskrępowaną wymianę informacji działa na nas zarówno stymulująco, jak i deprymująco.

Pracowniczy kryzys prywatności

Około 85% pracowników open space skarży się na trudności w koncentracji. Nic dziwnego. Średnio co 3 minuty ktoś lub coś w biurze odrywa nas od wykonywanej czynności. Powrót do pełnego skupienia może trwać nawet 25 minut.

Stworzenie w biurze przyjaznych przestrzeni może okazać się złotym środkiem, dzięki któremu pracownicy będą czuli się swobodnie, nie będąc równocześnie rozpraszanym przez własne cztery kąty. Firmy takie jak Google czy Facebook już stosujące te rozwiązania, stawiane są jako wzór pod względem projektowania, co może potwierdzać kierunek, w jakim zmienia się architektura przestrzeni. W naszych projektach wdrażamy ideę Smart Office – biura funkcjonalnego, dopasowanego do organizacji i przyjaznego jej pracownikom. Realizacje odzwierciedlają najnowsze trendy z branży łącząc celową aranżację stanowisk, tworzenie stref np. do pracy indywidualnej, projektowej, relaksu czy miejsc dedykowanych szybkim spotkaniom z ergonomią - rozwiązaniami sit and stand, modną kolorystyką oraz nowoczesną formą mebli. Z naszego doświadczenia wynika, że także małe biznesy kładą nacisk na tworzenie sprzyjającego środowiska biurowego. – wyjaśnia Zuzanna Mikołajczyk, Mikomax Smart Office.

Szczęście w biurze niejedno ma imię

Satysfakcja z miejsca pracy ma bardzo subiektywny charakter. To, co może rozpraszać jedną osobę, będzie pozytywnie wpływać na inną. Dlatego projektując miejsce pracy warto jasno określić jego cele, np. wspieranie kreatywności czy skupienia. Podczas planowania biura dobrze jest postawić na jego multifunkcjonalność.

Ważne

Wzorcowo zaprojektowana przestrzeń to taka, która dostosowana jest do potrzeb pracownika, które przecież ewoluują nie tylko w zależności od specyfiki prowadzonego projektu. Każdego dnia potrzebują oni przestrzeni o różnej dynamice: pobudzającej współpracę, sprzyjającej relaksowi, komunikacji czy koncentracji.

Rozwiązania typu #Hush i Chillout stanowią alternatywę dla tradycyjnych sal konferencyjnych, focus room’ów czy stref chilloutu. Pozwalają na bardziej efektywne zagospodarowanie mniejszej powierzchni z możliwością przearanżowania jej bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Dzięki wykorzystaniu mebli, które nie mają przypisanej jednej funkcji, zarówno zadania wymagające ciszy, przeprowadzenie mini burzy mózgów, jak i odpoczynek, mogą odbywać się w jednym, przystosowanym do tego miejscu. To jak ważne jest funkcjonalne biuro pokazują badania rynku.

Uwaga!

Jak wynika z projektu zrealizowanego przez Mikomax Smart Office, dla ponad 70% pracowników w wieku 36 - 45 wygląd i organizacja biura jest ważna, a niemal 40% z nich przyznaje, że wpływa na efektywność działania.

Drobne zmiany mają wielkie znaczenie

Okazuje się, że na komfort wykonywanych zadań wpływają też tak drobne elementy jak włączenie radia, ponieważ muzyka pozytywnie wpływa na samopoczucie,nie tylko poprawiając nastrój w zespole, ale również tempo wykonywanych zadań. Aranżacja przestrzeni i postawienie roślin czy ramki ze zdjęciami sprawi, że poczujemy się bardziej komfortowo. Praca w biurze ma jeszcze jedną zaletę, która znacząco wpływa na samopoczucie: współpracowników. Mają podobny styl życia, borykają się z tymi samymi problemami i w razie potrzeby mogą służyć pomocą.

Polacy są przepracowani. Przeciętny obywatel naszego kraju spędza ok. 1923 godzin rocznie w pracy. To o niemal 30% więcej niż Niemcy (1371 godzin/rok), a nawet osławieni ze swojego pracoholizmu Japończycy (1729 godzin/rok). Oznacza to, że w gestii zarówno zatrudnionych, jak i menedżerów ważne jest, aby czas spędzony w biurze był satysfakcjonujący, ponieważ szczęśliwy pracownik to wydajny pracownik.