Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Szkoła nie odpowiada za bezpieczeństwo ucznia podczas dojazdu na praktyki

Jeśli uczniowie dojeżdżają na praktyki zawodowe samodzielnie, to szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, które ewentualnie zaistnieją w czasie tego dojazdu. Rodzice (opiekunowie prawni) nie mają obowiązku sprawowania bezpośredniej opieki nad uczniem w czasie dojazdu na praktyki zawodowe.

Jeśli chodzi o kwestie szeroko rozumianego bezpieczeństwa nad uczniami, to należy wskazać, przede wszystkim, że system oświaty zapewnia w szczególności utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach i placówkach. Szkoła jest kierowana przez dyrektora, który sprawuje opiekę nad dziećmi i młodzieżą uczącą się w szkole. W szczególności dyrektor jest odpowiedzialny za zagwarantowanie w miarę możliwości odpowiednich warunków organizacyjnych do realizacji zadań dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych.

Na dyrektorze spoczywa też obowiązek zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu w szkole lub placówce oraz bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez szkołę albo placówkę poza obiektami należącymi do tych jednostek.

Przerwy w zajęciach odbywają się natomiast pod nadzorem nauczycieli.

Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za dziecko zarówno w czasie dojścia do szkoły, jak i w okresie dojazdu na praktyki zawodowe – jeśli dojazd ten nie jest organizowany przez szkołę.

Podstawa prawna 
Autor: 

Tomasz Zwolak

prawnik, specjalista w zakresie

prawa pracy