Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Szkolenia i kursy specjalistyczne z nowych technologii w 3M zwiększą bezpieczeństwo polskich pracowników

Szkolenia i kursy specjalistyczne z nowych technologii w 3M zwiększą bezpieczeństwo polskich pracowników

Inwestycje w innowacje to od zawsze kluczowe działanie strategiczne firmy 3M. Dziś firma może poszczycić się otwarciem Centrum Szkoleniowego 3M we Wrocławiu. To najnowszy projekt firmy, który wpłynie na poprawę bezpieczeństwa pracy, szczególnie w zakresie obsługi maszyn i urządzeń. Tu pracownicy klientów 3M będą mogli poznać działanie systemów obróbki ściernej, produktów do napraw blacharsko-lakierniczych czy też środków ochrony indywidualnej.

Przestrzeń nowo otwartego laboratorium - Centrum Szkoleniowego 3M we Wrocławiuliczy ponad 2000 m2 i jest pierwszym tego typu obiektem w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jednym z 50 na całym świecie. Obiekt Kosztował 2,5 mln USD.

– Centrum Szkoleniowe pozwala naszym klientom bezpośrednio doświadczyć jak różnorodne są technologie 3M i jaką korzyść mogą im one przynieść – mówi Chris Olson, wiceprezes, 3M International R&D – Otwarcie Centrum Szkoleniowego w tym ważnym regionie pozwala nam być bliżej naszych klientów. Pomoże im ono zrozumieć w jaki sposób technologie w 3M są wykorzystywane w różnych dziedzinach biznesowych i łączone tak, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania pomagające im osiągnąć sukces oraz poprawić ich jakość życia – dodaje.

Centrum Szkoleniowym 3M eksperci i trenerzy prowadzić będą szkolenia specjalistyczne dopasowane do potrzeb grupy, dzieląc się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. W ten sposób firma 3M Poland chce edukować i pokazać, jak tworzone przez nią technologie, po zastosowaniu w praktyce, zmieniają otaczającą nas rzeczywistość. Szkolenia i kursy dla pracowników firm z którymi współpracuje 3M, a dotyczące technologii innowacyjnych 3M, podniosą znacząco wiedzę i kompetencję specjalistów w swojej dziedzinie.

Wierzymy, że zatrudnianie profesjonalnej kadry jest tak samo ważne jak inwestycje w zaawansowany technologicznie sprzęt. Wiedza i doświadczenie zespołu ekspertów pozwalają identyfikować potrzeby oraz stanowią wartość dodaną dla naszych klientów i partnerów. Centrum Szkoleniowe firmy 3M to unikalna inicjatywa pozwalająca poznać i przetestować proponowane technologie, które usprawniają działanie oraz dają większy komfort i zapewniają bezpieczeństwo pracy – mówi Tomasz Duda, Dyrektor R&D 3M Poland.

Inwestycje w nowe technologie to przyszłość

Chcąc pokazać efekty pracy naukowców, we Wrocławiu od 2013 r. działa nowoczesne Centrum Innowacji. Prezentowane w nim są zaawansowane, nowe technologie i rozwiązania będące wynikiem działań pracowników 3M z całego świata, w dziedzinach: ochrony zdrowia, przemysłu, produktów konsumenckich, bezpieczeństwa, reklamy wizualnej i energetyki. Inwestycja ta wyniosła 1,6 mln USD.

Dwa lata później, w ramach rozwoju firmy 3M w Polsce, koncern uruchomił Centrum Usług Wspólnych 3M, obsługujące 52 kraje z obszaru Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.  Koszt tej inwestycji wyniósł 3,5 mln USD.

Działamy na rzecz rozwoju gospodarczego w Polsce

Przez ponad 25 lat swojej działalności w Polsce, firma 3M zainwestowała ponad 500 mln USD. Ponadto firma posiada w Polsce cztery ośrodki produkcyjne i zatrudnia łącznie ponad 3 tys. pracowników oraz oferuje obecnie ok. 10 tys. produktów. Za swój wkład w rozwój polskiej gospodarki firma 3M Poland otrzymała liczne nagrody, takie jak przyznane jej w ubiegłym roku wyróżnienie PAIIZ w kategorii „Najlepszy Inwestor Zagraniczny” oraz nagrodę Great Place to Work ®.

Firma 3M Poland tworzy dla swoich pracowników doskonałe warunki pracy i możliwości rozwoju, czego dowodzi otrzymywanie przez kilka lat z rzędu tytułu Solidnego Pracodawcy. Teraz otwierając centrum szkoleniowe, będzie dzielić się wiedzą w zakresie bezpiecznej obsługi maszyn i urządzeń również z pracownikami swoich klientów.