Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Umiejętność Komunikacji gwarancją skutecznego szkolenia

Od tego, czy trener potrafi wyrażać swoje myśli poprawnie, czy ma szerokie słownictwo albo czy kontroluje to, co i jak mówi zależy przebieg i skutek szkolenia. Więc to od sposobu i umiejętność komunikacji zależy czy szkolenie osiągnie zamierzony cel. Jak zatem komunikować się ze szkolonymi pracownikami? Na co zwrócić uwagę aby być właściwie i dobrze odebranym przez słuchaczy? Oto kilka wskazówek.
Ten artykuł wskaże Ci jak:
- nawiązać kontakt z uczestnikami szkolenia
- kształtować swój autorytet wśród uczestników szkolenia
- jak przekazywać wiedzę podczas szkolenia, aby osiągnąć założone cele szkoleniowe.
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:
- ponad 3400 porad ekspertów
- 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
- 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
- możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
- opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.
Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
PayU »11.07 zł brutto SMS »
12.30 zł brutto
Podobne artykuły
- Gra symulacyjna – sposób na ciekawe i skuteczne szkolenie bhp27.03.2018
- Ustawa z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 511)02.01.2019
- Ustawa z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 755)06.02.2019
- Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1025)15.02.2019
Podobne porady
- Gra symulacyjna – sposób na ciekawe i skuteczne szkolenie bhp
- Ustawa z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 511)
- Ustawa z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 755)
- Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1025)