Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Warsztaty z postępowania powypadkowego

Warsztaty z postępowania powypadkowego

Czy wiesz, jak prawidłowo przygotować się do postępowania powypadkowego? Jak przeprowadzić postępowanie powypadkowe zgodnie z zasadami?Praktyka pokazuje, że proces postępowania powypadkowego w wielu zakładach napotyka na różne trudności skutkujące nieprawidłowościami. Weź udział w praktycznym szkoleniu warsztatowym „Postępowanie powypadkowe w praktyce” i podnieś swoje kwalifikacje.

Akademia Wiedza i Praktyka zaprasza na praktyczne szkolenie warsztatowe „Postępowanie powypadkowe w praktyce”, które odbędzie się 14 Października 2016 r. w Gdańsku w BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel *** oraz 19 Października 2016 r. w Łodzi.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników służby bhp, osób wykonujących zadania służby bhp, pracodawców oraz innych osób zainteresowanych zagadnieniami bhp tj. postępowaniem powypadkowym. 

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej umiejętności poruszania się po temacie postępowania powypadkowego oraz rozwiązywania problemów wynikających ze specyfiki stanowisk pracy i występujących zagrożeń.

Uczestnicy szkolenia, przy udziale i pomocy prowadzącego zajęcia:

  • dokonują analizy faktycznych zdarzeń,
  • wypełniają niezbędną dokumentację.

Dowiedź się więcej na temat szkolenia „Postępowanie powypadkowe w praktyce”