Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Właśnie trwa Tydzień Bezpieczeństwa na budowach – poznaj sposoby propagowania właściwych zachowań w pracy

Właśnie trwa Tydzień Bezpieczeństwa na budowach – poznaj sposoby propagowania właściwych zachowań w pracy

Zobacz jak przebiega Tydzień Bezpieczeństwa w branży budowlanej wśród firmy tworzących Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie. Skanska organizując taki tydzień zapewnia wiele atrakcji swoim pracownikom i współpracownikom. Poznaj pomysły na zorganizowanie takiego tygodnia i na zmobilizowanie pracowników. Możesz wypróbować je w swojej firmie. Takie działania poprawiają i budują kulturę bezpieczeństwa, wpływają też na zmniejszenie wypadków przy pracy. 

Od 14 do 20 maja trwa tegoroczna edycja Tygodnia Bezpieczeństwa na budowach firm tworzących Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.

„Tydzień Bezpieczeństwa to ważny projekt dla branży budowalnej. Hasło tegorocznej edycji to „Bezpieczeństwo się opłaca. Wszystkim!”, ponieważ chcemy pokazać, że w kontekście dbania o bezpieczeństwo w branży nie ma znaczenia, z jakiej jesteśmy firmy, jakie kontrakty właśnie prowadzimy. Ale w tym roku chcemy zwrócić uwagę, że bezpieczeństwo opłaca się także inwestorom, bo dobrze przygotowana i bezpieczna budowa jest sprawniej realizowana, a co za tym idzie, przynosi korzyści finansowe i wizerunkowe „– mówi Michał Wasilewski, koordynator Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie. 

Tu nie ma alternatywy – dla nas najważniejsze jest ludzkie życie. Dlatego poza wieloma działaniami w zakresie zabezpieczania wykonywanych prac tak ważne są takie kampanie edukacyjne. W tym roku pracownicy firm Porozumienia wezmą udział w setkach prezentacji i szkoleń. Do ich dyspozycji będą m.in. przedstawiciele Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Pracy i wiele innych instytucji czy firm z otoczenia branży budowlanej. Wiedza, która w czasie spotkań zostanie przekazana może, w sytuacjach niebezpiecznych, uratować im życie. Na Tydzień Bezpieczeństwa pragniemy zaprosić także inwestorów. Wspólnie realizujemy inwestycje, dlatego tak ważne jest, byśmy wszyscy byli odpowiedzialni za bezpieczeństwo – dodaje Leszek Gołąbiecki, prezes zarządu Unibep SA. 

Natomiast firmie Skanska tegoroczne hasło przewodnie Tygodnia Bezpieczeństwa to „Zdrowie i dobre samopoczucie”. W tym roku spółka deweloperska Skanska w Polsce do udziału zaprosiła także najemców swoich projektów biurowych i partnerów biznesowych. Skanska organizuje szereg szkoleń.

Szkolenia obejmują kilka obszarów:

  1. bezpieczeństwo na budowie. We Wrocławiu zostanie przeprowadzone ćwiczenie ewakuacji pracowników z budowy. W większości miast, w których Skanska buduje biurowce zaplanowano kursy pierwszej pomocy, również w wypadkach komunikacyjnych.
  2. dobre samopoczucie pracowników. Wezmą oni udział w treningach mentalnych, konsultacjach fizjoterapeutycznych i warsztatach zdrowego odżywiania.

Ponadto Skanska podczas tegorocznego tygodnia bezpieczeństwa przygotowała również bezpłatne badania słuchu i rowerowe stacje naprawcze, zlokalizowane przy biurowcach Skanska w kilku miastach, np. Krakowie, Warszawie, Łodzi i Katowicach. Wszystko to, aby zadbać zarówno o bezpieczeństwo w pracy, jak i dobre samopoczucie i kondycję na co dzień.

 - „W tym roku pragniemy zwrócić uwagę nie tylko na bezpieczeństwo w tradycyjnym rozumieniu przestrzegania zasad BHP, ale również na promocję zdrowia, co oznacza zarówno podejmowanie działań zapobiegających chorobom zawodowym i cywilizacyjnym, jak i aktywności, które sprzyjają lepszemu samopoczuciu fizycznemu i psychicznemu. Dlatego będziemy m.in. zachęcać do badań kontrolnych, wyboru naturalnej żywności oraz udziału w warsztatach dotyczących radzenia sobie ze stresem. W wybranych lokalizacjach na naszych budowach przeprowadzimy pomiary środowiska pracy, kursy pierwszej pomocy, a za pomocą kamery 360° pokażemy budowę z perspektywy operatora sprzętu budowlanego” – podkreśla Teresa Godoj, Dyrektor ds. Zespołu Zrównoważonego Rozwoju w Skanska S.A.

Opracowanie: Kinga Grodzicka-Lisek