Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Zabezpieczenia i osłony są po to by chronić zdrowie i życie pracowników

Zabezpieczenia i osłony są po to by chronić zdrowie i życie pracowników

W wielu firmach niejednokrotnie zdarza się, że mechanicy wykonują regulacje na maszynie w trakcie jej pracy lub pracownicy w trakcie pracy omijają zabezpieczenia tzn.: otwierają osłony stałe lub obchodzą system zabezpieczeń. Rodzi się wówczas pytanie, jak zapobiegać takiemu zjawisku? A może regulacja maszyny w ruchu jest dopuszczalna? Jakie konsekwencje grożą pracodawcom i osobom nadzorującym pracę za zezwalanie pracownikom na takie postępowanie?

Korzyści 

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak powinna być wyposażona maszyna aby była bezpieczna dla użytkownika?
  • Jakie środków ochronnych stosować przy pracach konserwacyjnych podczas ruchu maszyny?
  • Co grozi za przyzwalanie na omijanie zabezpieczeń stosowanych w maszynach?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 
 
   

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
   Już teraz zamów pełny dostęp do:

     
               
  • ponad 3400 porad ekspertów
  •            
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  •            
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  •            
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  •            
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.
  •        

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

     

Kup dostęp do portalu »

 
 
   

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
 
 

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

PayU »
11.07 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto