Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Zaklejenie kratki wentylacyjnej może spowodować tragedię

Zaklejenie kratki wentylacyjnej może spowodować tragedię


Przez cały okres grzewczy trwa akcja „Nie dla czadu”, w trakcie której Ministerstwo Spraw Wewnętrznych wraz ze strażą pożarną informują o zagrożeniach, wynikających ze stosowania niesprawdzonych urządzeń grzewczych oraz przewodów kominowych.


Porównując ubiegłoroczny sezon grzewczy (statystyka z okresu od listopada 2011 do marca 2012) do tegorocznego (wrzesień 2012 - 10 luty 2013) o 164 osoby spadła liczba poszkodowanych przez tlenek węgla i o 907 liczba zdarzeń związanych z tlenkiem węgla, w których interweniowali strażacy. Spadła także liczba ofiar śmiertelnych, strażacy odnotowali jak dotąd (do 10 lutego) o 25 ofiar mniej, niż podczas poprzedniego sezonu grzewczego z przełomu 2011/2012 r.

Zdecydowanej większości tych tragedii można było uniknąć, gdyby przestrzegane były podstawowe zasady bezpieczeństwa.

W przypadku wysokiego stężenia tlenku węgla w powietrzu, zgon może nastąpić już po kilku minutach. Podstawowe zasady bezpieczeństwa podczas sezonu grzewczego to:

  • niezaklejenie kratek wentylacyjnych,
  • dbanie o dobry stan techniczny urządzeń,
  • zakup i instalacja czujnika tlenku węgla.

Według danych statystycznych straży pożarnej w ostatnich miesiącach, tylko w październiku i listopadzie 2012 r. oraz do 10 lutego 2013 r. każdorazowo odnotowano po 9 ofiar śmiertelnych tlenku węgla. Najwięcej ofiar tlenku węgla, podczas tegorocznego sezonu grzewczego było w grudniu 2012 r. - w tym miesiącu z tego powodu zmarło 35 osób.

Od września 2012 r. do 10 lutego z powodu zatrucia tlenkiem węgla zmarło łącznie już 81 osób. W tym samym okresie strażacy odnotowali około 2800 zdarzeń związanych z ulatniającym się tlenkiem węgla, w których poszkodowanych zostało 1636 osób.

Słowa kluczowe:
czadurządzenia grzewcze