Poleć znajomemu

Zbuduj markę firmy na bezpieczeństwie – czyli jak zbudować „bezpieczną markę”

Zbuduj markę firmy na bezpieczeństwie – czyli jak zbudować „bezpieczną markę”

Podstawowym celem budowania marki jest zakodowanie w ogólnej świadomości pożądanego wizerunku. Zapytani o skojarzenia na przykład z Tchibo – pewnie automatycznie odpowiemy hasłem „Podaj to, co najlepsze”. Ktoś się napracował, żebyśmy kojarzyli tę markę z przyjemnością, odrobiną luksusu, zapachem kawy. Podobnie może być z marką firmy, która chce jednoznacznie być kojarzona z bezpieczeństwem pracy.

Korzyści 

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak bezpieczeństwo pracy uczynić najwyższą wartością firmy
  • Jak budować wizerunek bezpiecznej firmy na rynku
  • Jak promować firmę przy użyciu bezpiecznej marki  

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.