Poleć znajomemu

Jak prawidłowo wypełnić rejestr wypadków w przypadku zdarzeń nie uznanych za wypadek przy pracy?

Jak prawidłowo wypełnić rejestr wypadków w przypadku zdarzeń nie uznanych za wypadek przy pracy?
Pytanie:

Czy wypadek pracownika, który nie został uznany przez zespół powypadkowy za wypadek przy pracy należy wpisać do Rejestru Wypadków Przy Pracy? Czy należy wypełnić dla niego Statystyczną Kartę Wypadku?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 4 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Uniwersalna baza materiałów szkoleniowych (200 gotowych rozwiązań)
  • Przykłady dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy i porady ekspertów na ten temat

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

   Płatność PayU;
   11.07 zł brutto
   Płatność SMS
   12.30 zł brutto

Kategorie