Poleć znajomemu

Zgłaszanie wypadków przy pracy

Pytanie:


Jak rozwiązać problem zgłaszania wypadków przy pracy - otrzymuję późno informacje o zaistniałych zdarzeniach, np. wypadek zdarzył się w marcu a ja informację dostaję od Kierownika w czerwcu, jak rozwiązać problem terminowego zgłaszania wypadków? Poza tym, jak  numerować wypadki przy  pracy ? Wspomniany przeze mnie wypadek miał miejsce  w marcu od tego czasu było jeszcze 5 innych, które zostały wprowadzone do rejestru, proszę o informację czy  mam poprawić rejestr wypadków, tzn. zmienić go i ułożyć zgodnie z  terminem ich występowania czy nadać mu kolejny numer?, i jak do tego się ustosunkuję PIP czy może nałożyć za taką sytuację mandat?

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Kategorie