Poleć znajomemu

Jak prawidłowo prowadzić ewidencję czasu pracy pracowników biurowych?

Jak prawidłowo prowadzić ewidencję czasu pracy pracowników biurowych?
Pytanie:

Czy po zmianach przepisów dotyczących ewidencjonowania czasu pracy może być prowadzona dla pracowników zatrudnionych w biurach roczna karta ewidencji czasu pracy z podziałem na każdy miesiąc? Z tym, że nie ma zapisu o której pracownik rozpoczął prace i o której zakończył. Jest tylko informacja, że w danym dniu pracował 8 godz. W regulaminie pracy jest natomiast zapis w jakich godzinach pracuje urząd. Czy jest to wystarczające?

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 4 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Uniwersalna baza materiałów szkoleniowych (200 gotowych rozwiązań)
  • Przykłady dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy i porady ekspertów na ten temat

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

   Płatność PayU;
   11.07 zł brutto
   Płatność SMS
   12.30 zł brutto

Kategorie