Wyjaśnienia poszkodowanego w wypadku przy pracy

31.10.2022AKTUALNE

W myśl art. 100 § 2 pkt 3 kodeksu pracy pracownik, który doznał wypadku przy pracy ma obowiązek złożenia wyjaśnień.

Pracownik, który doznał wypadku przy pracy musi powiadomić o tym fakcie swojego przełożonego. Powołany przez pracodawcę zespół powypadkowy powinien, w ramach prowadzonych przez siebie działań odebrać od poszkodowanego wyjaśnienia.

Składanie wyjaśnień musi nastąpić niezwłocznie, a więc tak szybko jak jest to możliwe. Jedynie w przypadku, gdy stan zdrowia pracownika uniemożliwia niezwłoczne odebranie od niego wyjaśnień, może to nastąpić po upływie pewnego czasu – gdy stan zdrowia pracownika będzie na to pozwalał.

wyjasnienia poszkodowanego aktual
Typ: Dokument DOC | Rozmiar: 25.23 KB
Uzyskaj dostęp

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)


Inne dokumenty