Analiza kosztów wypadków przy pracy pozwoli ograniczyć koszty całej firmy

Jan Rzepecki
13.03.2017AKTUALNE

Analiza kosztów wypadków przy pracy pozwoli ograniczyć koszty całej firmy

W odniesieniu do bhp pracodawcy zazwyczaj dostrzegają wyłącznie koszty związane z koniecznością zapewnienia pracownikom ochrony gwarantowanej przez przepisy. Nie zauważają natomiast kosztów związanych z nieodpowiednim stanem bhp w firmie, które finalnie powodują zwiększone koszty funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Podstawowym elementem takich analiz jest obliczanie kosztów wydarzeń wypadkowych. Oto kilka wskazówek dotyczących obliczania koszów wypadków w firmie.

Autor: 

dr Jan Rzepecki
adiunkt w Zakładzie Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego

Korzyści 

Ten tekst pozwoli Ci:

  • Zoptymalizować koszty ponoszone na bhp w zakładzie pracy;

  • Określić faktyczne koszty wypadków przy pracy w Twojej firmie

  • Obniżyć koszty funkcjonowania całego zakładu

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)


Poradnia 48 Portalu BHP

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.

Bądź codziennie na bieżąco ze zmianami w branży BHP, dzięki aplikacji stworzonej przez najlepszych Ekspertów.