Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Błędne oznakowanie drogi jedną z przyczyn wypadku śmiertelnego

Urzędnik Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz kierownik robót drogowych zostali oskarżeni przez prokuraturę o nieumyślne spowodowanie wypadku, w którym zginął policjant. Oprócz nadmiernej prędkości motocyklisty, zdaniem śledczych, przyczyną było również błędne oznakowanie remontowanego odcinka jezdni.
Wypadek miał miejsce w maju ubiegłego roku na drodze nr 7 pod Ostródą podczas tzw. cząstkowej naprawy nawierzchni drogi. Kierowca ciężarówki omijał stojący na jezdni pachołek i zjechał na przeciwny pas ruchu. Doszło do czołowego zderzenia z nadjeżdżającym motocyklem policyjnym.
Bezpośrednią przyczyną wypadku była nadmierna prędkość motocyklisty, ale zdaniem biegłych do tragedii przyczyniło się także błędne oznakowanie remontowanego odcinka jezdni. Ruchem kierowała tylko jedna osoba, a powinien obowiązywać tam ruch wahadłowy. Zarówno motocyklista, jak i kierowca ciężarówki byli przekonani, że mają pierwszeństwo przejazdu.
Podobne artykuły
- Ciężar dowodu w razie zawinionego naruszenia przez pracownika przepisów dotyczących ochrony życia i zdrowia (II UKN 12/99)
- Kiedy mamy do czynienia z wypadkiem przy pracy a kiedy z wypadkiem w drodze z/do pracy
- Wypadek przy pracy - podnoszenie kartonu
- Jak zakwalifikować wypadek na terenie zakładu ale po pracy?
Podobne porady
- Ciężar dowodu w razie zawinionego naruszenia przez pracownika przepisów dotyczących ochrony życia i zdrowia (II UKN 12/99)
- Kiedy mamy do czynienia z wypadkiem przy pracy a kiedy z wypadkiem w drodze z/do pracy
- Wypadek przy pracy - podnoszenie kartonu
- Jak zakwalifikować wypadek na terenie zakładu ale po pracy?