Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Rekordowa popularność targów A+A 2013 w Dusseldorfie
Targi A+A wystartowały w 1954roku jako krajowa impreza poświęcona tematyce bezpieczeństwa, higieny i medycyny pracy i szybko stały się światową marką, wyznaczającą trendy w dziedzinie bhp. Tegoroczna edycja jeszcze przed jej rozpoczęciem bije kolejne rekordy w historii imprezy.
Już w grudniu 2012 r. zamówiona powierzchnia wystawowa przekroczyła rekordowy poziom z ostatniej edycji, 57.500 metrów kwadratowych. Wiadomo już, że w tym roku targi w całości wykorzystają 8 hal terenów targowych w Dusseldorfie. Organizatorzy spodziewają się ponad 1600 wystawców, którzy zaprezentują produkty, usługi i rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Program przewiduje 2 równoprawne ścieżki zwiedzania – Safety (poświęcona indywidualnym środkom ochrony) oraz Security (bezpieczeństwo zakładowe i specjalny sprzęt do ochrony przed katastrofami).
„Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że zarządzanie higieną w zakładzie jest ważnym czynnikiem wzrostu. Docenia się dbałość o kondycję pracowników i przeciwdziałanie obciążeniom fizycznym i psychicznym. Na A+A zaprezentowane zostaną wszystkie merytoryczne aspekty Corporate Health” – zapowiada Birgit Horn, dyrektor targów.
Stałym składnikiem A+A jest międzynarodowy kongres, w którym podczas poprzedniej edycji wzięło udział ponad 5000 uczestników. Poświęcony jest tradycyjnie tematyce bezpieczeństwa, higieny i ergonomii – w ramach wykładów i dyskusji analizie podlegają innowacje techniczne, najnowsze osiągnięcia naukowe oraz projekty reform w Europie i pojedynczych krajach. Ważnym komponentem kongresu będzie także konferencja Międzynarodowej Organizacji Pracy (MOP), która w tym roku poświęcona zostanie przede wszystkim tematyce chorób zawodowych.