Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Specjaliści pochwalili tegoroczne katowickie targi bhp
Zakończyła się 16. edycja Targów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy 2013. W targach wzięło udział ponad 50 wystawców z Hiszpanii, Holandii, Litwy, Szwajcarii i Polski, którzy prezentowali przekrojową i różnorodną ofertę sprzętu, urządzeń i elementów oraz sprawdzonych rozwiązań wykorzystywanych w sektorze bhp.
Podczas targów prowadzone były konferencje przez Państwowy Inspektorat Pracy, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pracowników Służb BHP, Polskie Zrzeszenie Producentów i Dystrybutorów Środków Ochrony Indywidualnej oraz Wyższą Szkołę Zarządzania Ochroną Pracy. Ponadto prowadzone były szkolenia przez Ośrodek Szkoleniowy Trauma, pokazy ratownictwa medycznego, pierwszej pomocy. Firmy Assecuro i Jusky wykonały pokazy z wykorzystaniem swoich produktów.
Targi skierowane były do specjalistów i ekspertów bhp, a także producentów, hurtowników, dystrybutorów odzieży i materiałów ochronnych, kadry szkoleniowej, studentów oraz uczniów szkół o profilu bezpieczeństwa pracy. Wystawę odwiedziło 2 tys. profesjonalnych odwiedzających.
Podczas targów rozstrzygnięty został konkurs na "PRODUKT BHP 2013”:
-
I miejsce i statuetkę zdobyła firma LogiPost Carbonville za ochraniacze konstrukcji regałów RAS,
-
II miejsce DynaTech Sp. z o.o. za automatyczny dystrybutor narzędzi i artykułów BHP "BIPOINT,
-
III miejsce Zephyr Polska Sp. z o.o. za innowacje w produkcji obuwia roboczego.
17. edycja Targów BHP odbędzie się 10-12 marca 2015 roku.