Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Zapobieganie wychłodzeniu organizmu - proste rady dla pracowników

Zapobieganie wychłodzeniu organizmu - proste rady dla pracowników


Im chłodniej na dworze, tym więcej wysiłku organizm musi włożyć w utrzymanie prawidłowej temperatury. To jednak powoduje obciążenie systemu odpornościowego, narażając na atak bakterii i wirusów. Poniżej kilka prostych rad dla pracowników, jak mają radzić sobie w zimowe dni i uchronić się przed chorobą.


Optymalna temperatura organizmu, w której najlepiej funkcjonuje to 36,6ºC. Poniżej tej wartości, mamy do czynienia z wychłodzeniem organizmu. Dzieje się tak wtedy, gdy człowiek zbyt długo przebywa w niskich temperaturach lub na wietrze, dla przykładu - będąc nieodpowiednio ubranym w stosunku do warunków pogodowych. Obok czynników środowiskowych, za wychłodzenie organizmu odpowiadają także tzw. cechy osobnicze. Zaliczamy do nich:

  • stan przemęczenia organizmu,
  • zły stan ogólny czy
  • choroby.

Objawy wychłodzenia organizmu


Pierwszym objawem są dreszcze - organizm reaguje tak, gdy nie jest w stanie utrzymać normalnej temperatury, czyli 36,6ºC. Próbując wygenerować więcej ciepła, wchodzi w stan ruchu - stąd uczucie dygotań przechodzących przez całe ciało. Wbrew pozorom to pozytywny objaw, znak, że organizm walczy z wychłodzeniem. Gdy dreszcze ustają, mamy do czynienia z poważną sytuacją - może wtedy dojść do utraty siły w tych częściach ciała, które są najbardziej osłabione i wystawione na niskie temperatury. Kolejnymi etapami są zdrętwienie i skurcze.

Uwaga!

Jak tłumaczą lekarze i ratownicy medyczni, najważniejsze by ustabilizować temperaturę. Można tego dokonać przez:

  • spożycie ciepłego, słodkiego napoju (nigdy alkoholowego),
  • zapewnienie dodatkowego źródła ciepła, jak koc elektryczny czy termofor,
  • wykonanie ćwiczeń rozgrzewających.

Autor: Marcin Papierz

Prawnik, redaktor PortaluBHP.pl, redaktor naczelny kwartalnika NORMAbhp.pl.
Słowa kluczowe:
chorobawychłodzenia