Poleć znajomemu

(Nie) powoływać koordynatora ds. bhp w przypadku zatrudniania pracowników z agencji pracy tymczasowej?

(Nie) powoływać koordynatora ds. bhp w przypadku zatrudniania pracowników z agencji pracy tymczasowej?

Obecnie wiele firm zatrudnia pracowników z agencji pracy tymczasowej. Taka forma zatrudniania rodzi po stronie pracodawcy użytkownika określone przepisami obowiązki w zakresie bhp. Jednak są również kwestie, które pozostają nieuregulowane wprost w przepisach. Jedną z nich jest problem wyznaczenia koordynatora ds. bhp. Rodzi się bowiem pytanie: czy w związku z zatrudnianiem pracowników tymczasowych, agencja pracy tymczasowej i pracodawca użytkownik muszą powołać koordynatora ds. bhp?

Korzyści 

Informacje zawarte w tym tekście pozwolą Ci:

  • Zorganizować właściwą współpracę z agencją pracy tymczasowej.

  • Zapewnić właściwe warunki pracy pracownikom tymczasowym.

  • Uniknąć stresu podczas kontroli inspektora PIP.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

PayU »
11.07 zł brutto
SMS »
12.30 zł brutto

Kategorie