Sklep
Choć dziś jeszcze mamy piękną polską jesień – poranki chłodne, ale popołudnia jeszcze ciepłe, to niebawem nadejdą pierwsze przymrozki. Zgodnie z zasadą w zimę musi być zimno, niebawem należy spodziewać się spadku temperatur. W związku z nadejściem zimy pojawiają się często pytania związane z organizacją pracy w niskich temperaturach. Wśród takich zagadnień pojawia się kwestia niskiej temperatury w pomieszczeniu pracy. Czy wówczas pracodawca może zwolnić pracowników wcześniej do domu. Czy pracodawca może sam bez wiedzy osoby odpowiedzialnej za BHP w firmie skrócić czas pracy w danym dniu, jeżeli temperatura w pomieszczeniu spada i jest zimno (praca biurowa)? Czy takie kwestie zawsze powinny być konsultowane ze służbą BHP? Przygotuj się na nadchodzącą zimę, poznaj odpowiedzi na te pytania, aby ułatwić sobie organizację pracy.
mgr Karolina Walasgłówny specjalista ds. BHP
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone