Poleć znajomemu
Poznaj zalecenia Głównego Inspektoratu Pracy i Głównego Inspektoratu Sanitarnego w przypadku zarażenia COVID-19 wśród pracowników

Niestety coraz większa liczba zakażeń wśród pracowników budzi wiele pytań o to jak powinien zachować się pracodawca, którego pracownik zachorował na COVID-19? Co w takiej sytuacji rekomenduje Centralny Instytutu Ochrony Pracy? Jakie działania podjąć by sprostać wytycznym sanepidu? Jak zgodnie z prawem realizować zalecenia organów nadzoru takich jak GIS? Jak przepisy BHP mają się w takiej sytuacji do ochrony prywatności i danych osobowych zakażonego pracownika? Sprawdź obowiązki pracodawcy.
Autor:
Mariusz Kusion
Korzyści
Z tego tekstu dowiesz się:
- Jakie środki profilaktyczne należy stosować podczas epidemii w każdym zakładzie pracy zgodnie z rekomendacją Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego
- Czy wolno publicznie ogłaszać w zakładzie pracy, że dana osoba jest zakażona koronawirusem
- Jaki komunikat w związku z epidemią wydała Europejska Rada Ochrony Danych Osobowych
Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:
- Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
- Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
- Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
- Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Płatność PayU19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto