Home Office, czy telepraca

Telepraca (Home Office) to coraz popularniejsza forma zatrudnienia. Jest atrakcyjna zarówno dla pracowników, jaki i pracodawców. Jednak prawidłowe zorganizowanie zatrudnienia w tej formie wymaga zawarcia odpowiedniej umowy, spełnienia określonych wymagań. Ekspert Portalu BHP wyjaśnia, krok po kroku, jak prawidłowo zatrudnić pracownika w formie telepracy. Dzięki wskazówkom eksperta bez problemu prawidłowo wypełnisz obowiązki leżące po stronie pracodawcy.  

Podczas szkolenia zostaną omówione kwestie:

  • Prawidłowego zatrudnienia w formie telepracy
  • Obowiązków pracodawcy wobec telepracownika
  • Kontroli telepracownika w miejscu wykonywania pracy
  • BHP w domu pracownika
  • Zalet wykonywania pracy w formie telepracy
  • Wad wykonywania pracy w formie telepracy

Szkolenie prowadzi: Mariusz Foremniak - prawnik, wykładowca przedmiotów zawodowych z zakresu bhp i prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem. Autor wielu opinii i artykułów o tematyce bhp i prawa pracy. Od 8 lat pracownik służby bhp w Poczcie Polskiej S.A., gdzie obecnie zajmuje się kształtowaniem polityki bhp. Projektuje kierunki polityki w zakresie bhp oraz nadzoruje jej realizację przez jednostki organizacyjne Spółki.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto

Kategorie