Poleć znajomemu
Opłata skarbowa po wypadku w pracy

Pytanie:
Przedstawiciel handlowy miał wypadek w pracy - został potrącony przez samochód osobowy podczas przechodzenia przez pasy. Poszkodowany zwrócił się do Policji o notatkę z tego wydarzenia. Otrzymał ją po dokonaniu opłaty w kasie urzędu miasta. Czy ta opłata ma podstawy prawne?
Autor:
Jan Pióro
specjalista w zakresie prawa pracy,
biegły sądowy w dziedzinie bhp
przy Sądzie Okręgowym w Warszawie
Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:
- Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
- Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
- Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
- Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Płatność PayU19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto