Okres wakacyjny zbliża się wielkimi krokami. Jest to czas, w którym firmy często korzystają z usług agencji pracy tymczasowych. Zatrudniają studentów, uczniów i inne osoby szukające tymczasowego miejsca pracy. Pracodawca stosujący ten rodzaj zatrudnienia, jest pracodawcą użytkownikiem. W związku z tym spoczywa na nim wiele obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Jakie są to obowiązki? Jak je prawidłowo wdrożyć i utrzymać? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w dalszej części artykułu.
Kamil Szyszkiewicz
Informacje ujęte w artykule pozwolą Ci:
dowiedzieć się z jakich obowiązków prawnych z zakresu BHP musi wywiązać się pracodawca zatrudniający pracowników tymczasowych,
utworzyć listę prac zabronionych dla pracowników agencji pracy,
przeprowadzić postępowanie powypadkowe pracownika tymczasowego zgodnie z aktualnymi regulacjami.
Polecamy także: Pracownicy sezonowi – a procedury powypadkowe>>>