Sklep
W obecnym czasie wielu pracodawców zatrudnia swoich pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych. Pracownicy Ci niestety również ulegają wypadkom przy pracy. I wówczas muszą dokonać zgłoszenia wypadku przy pracy. Aby ułatwić tę procedurę przygotowaliśmy wzór dokumentu gotowy do wypełnienia. Dokument ten dotyczy wypadku pracownika, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 1242).
Kto dokonuje ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy jeżeli wypadkowi ulegnie osoba niebędąca pracownikiem?
Magdalena Jędrzejewska specjalista w zakresie ubezpieczeń społecznych
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone