Zgłoszenie wypadku przy pracy osoby niebędącej pracownikiem

W obecnym czasie wielu pracodawców zatrudnia swoich pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych. Pracownicy Ci niestety również ulegają wypadkom przy pracy. I wówczas muszą dokonać zgłoszenia wypadku przy pracy. Aby ułatwić tę procedurę przygotowaliśmy wzór dokumentu gotowy do wypełnienia. Dokument ten dotyczy wypadku pracownika, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 1242).

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 4 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Uniwersalna baza materiałów szkoleniowych (200 gotowych rozwiązań)
  • Przykłady dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy i porady ekspertów na ten temat

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

   Płatność PayU;
   11.07 zł brutto
   Płatność SMS
   12.30 zł brutto