Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Bezpiecznie również podczas 21. finału WOŚP


Służby porządkowe i ratownicze: Policja, Państwowa Straż Pożarna, ochotnicze straże pożarne, Straż Graniczna oraz ratownicy medyczni w całej Polsce zaangażowały się ambitnie w organizację 21. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ich obecność zapewniła nie tylko bezpieczeństwo uczestników imprezy, ale i moc atrakcji.


Przeprowadzano akcje edukacyjne i prezentowano nowoczesny sprzęt ratunkowy. Uczestnicy imprez mogli sprawdzić swoje umiejętności m.in. podczas slalomu w alkogoglach czy wykonując sztuczne oddychanie na fantomie. W imprezie udział wzięło również wiele firm z branży bhp, m.in. PLISZKA inżyniering przeciwpożarowy. Na stoisku firmy podczas finałowego koncertu w Gdańsku za datek do puszki WOŚP można było ugasić ogień na symulatorze pożaru, zobaczyć jak prawidłowo posługiwać się gaśnicą, czy wykazać się wiedzą w konkursach o bezpieczeństwie przeciwpożarowym. Wszystkie atrakcje cieszyły się dużym powodzeniem. A co najważniejsze - udało się przekazać na konto WOŚP kolejną pełną puszkę pieniędzy.

Słowa kluczowe:
bezpieczeństwowośp