Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Specjaliści pochwalili tegoroczne katowickie targi bhp

Zakończyła się 16. edycja Targów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy 2013. W targach wzięło udział ponad 50 wystawców z Hiszpanii, Holandii, Litwy, Szwajcarii i Polski, którzy prezentowali przekrojową i różnorodną ofertę sprzętu, urządzeń i elementów oraz sprawdzonych rozwiązań wykorzystywanych w sektorze bhp.

Podczas targów prowadzone były konferencje przez Państwowy Inspektorat Pracy, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pracowników Służb BHP, Polskie Zrzeszenie Producentów i Dystrybutorów Środków Ochrony Indywidualnej oraz Wyższą Szkołę Zarządzania Ochroną Pracy. Ponadto prowadzone były szkolenia przez Ośrodek Szkoleniowy Trauma, pokazy ratownictwa medycznego, pierwszej pomocy. Firmy Assecuro i Jusky wykonały pokazy z wykorzystaniem swoich produktów.

Targi skierowane były do specjalistów i ekspertów bhp, a także producentów, hurtowników, dystrybutorów odzieży i materiałów ochronnych, kadry szkoleniowej, studentów oraz uczniów szkół o profilu bezpieczeństwa pracy. Wystawę odwiedziło 2 tys. profesjonalnych odwiedzających.

Podczas targów rozstrzygnięty został konkurs na "PRODUKT BHP 2013”:

  • I miejsce i statuetkę zdobyła firma LogiPost Carbonville za ochraniacze konstrukcji regałów RAS,

  • II miejsce DynaTech Sp. z o.o. za automatyczny dystrybutor narzędzi i artykułów BHP "BIPOINT,

  • III miejsce Zephyr Polska Sp. z o.o. za innowacje w produkcji obuwia roboczego.

17. edycja Targów BHP odbędzie się 10-12 marca 2015 roku.

Słowa kluczowe:
targi bhp