Sprzedaż środków przeciwbólowych w recepcji hotelu
W ramach działalności gospodarczej wykonuję zadania służby bhp w hotelu. W recepcji hotelu znajduje się apteczka, w której zgodnie z wymogami nie ma tabletek, kropli itp. W recepcji goście mogą zakupić słodycze, napoje, gazety, papierosy i inne produkty. Czy w recepcji hotelu mogą być sprzedawane ogólnodostępne środki przeciwbólowe np. .?
Tomasz Zwolak
prawnik, specjalista w zakresie
prawa pracy
Pozostało jeszcze 52% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:
- Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
- Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
- Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
- Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz konto zaloguj się
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Płatność PayU
29.00 zł netto
(35.67 zł brutto)
Płatność SMS
29 zł netto
(35.67 zł brutto)
Mgr prawa, absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Od 2003 r. zajmuje się tematyką prawa pracy, praktyk, pracownik działów personalnych m.in. ZUS, oraz PKO BP S.A., autor licznych publikacji dotyczących prawa pracy i bhp, prowadzi szkolenia otwarte oraz dedykowane z zakresu prawa pracy.
Inne artykuły w kategorii Pierwsza pomoc
Powiązane treści
Powiązane treści
Poradnia 48 Portalu BHP
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
Bądź codziennie na bieżąco ze zmianami w branży BHP, dzięki aplikacji stworzonej przez najlepszych Ekspertów.