Poleć znajomemu

Sprzedaż środków przeciwbólowych w recepcji hotelu

Sprzedaż środków przeciwbólowych w recepcji hotelu
Pytanie:


W ramach działalności gospodarczej wykonuję zadania służby bhp w hotelu. W recepcji hotelu znajduje się apteczka, w której zgodnie z wymogami nie ma tabletek, kropli itp. W recepcji goście mogą zakupić słodycze, napoje, gazety, papierosy i inne produkty. Czy w recepcji hotelu mogą być sprzedawane ogólnodostępne środki przeciwbólowe np. .?

Autor: 


Tomasz Zwolak
prawnik, specjalista w zakresie
prawa pracy

Pozostało jeszcze 52 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto
Tomasz Zwolak

Autor: Tomasz Zwolak

Mgr prawa, absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Od 2003 r. zajmuje się tematyką prawa pracy, praktyk, pracownik działów personalnych m.in. ZUS, oraz PKO BP S.A., autor licznych publikacji dotyczących prawa pracy i bhp, prowadzi szkolenia otwarte oraz dedykowane z zakresu prawa pracy.